• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Harald og Gorm fra Aeroclassics

Mottok mine to i posten i går og desverre må jeg bare bekrefte at LN-MOH er alt for mørk.

Tviler på at de har brukt bildet det vises til her, jeg mener dette må være slurv hos produsenten.

De trenger bare å se på de modellene de tidligere har gikk ut av DC-9-41, DC-8-63, B747, DC-10 og A300 for se hvilken blåfarge de skulle brukt

En ørliten detalj er også underteksten på toppen av halen:
Originalen hadde "FAN" ( som i kontesten var kortform for at dette var en "fanjet" i motsetning til DC-8-33 som var "turbojet").
På modellen står det "SAS"
 
En ørliten detalj er også underteksten på toppen av halen:
Originalen hadde "FAN" ( som i kontesten var kortform for at dette var en "fanjet" i motsetning til DC-8-33 som var "turbojet").
På modellen står det "SAS"
Lurer faktisk på om KTC i den bemalingen som modellen er utgitt med faktisk
bar tittelen "Jet Trader" i stedet for "Fan" i real life..
 
Lurer faktisk på om KTC i den bemalingen som modellen er utgitt med faktisk
bar tittelen "Jet Trader" i stedet for "Fan" i real life..

Ja det hadde den. Det har jeg sett på flere bilder, også på marsbildet på kalenderen som henger på veggen her...:fly
 
Back
Top