Harald og Gorm fra Aeroclassics

det er ALT for mye SAS i 1/400, på tide at noen utgir noe annet fra Skandinavia.

Er enig det burde kommer noe fra andre, men det virker ikke som det er noen planer om det og får heller ta det som en overaskelse skulle det komme noe

I påvente av at noen skal gi ut andre Norske eller Nordiske selskaper, så er det greitt med et par SAS til i samlingen...

Ikke godt å si om det skjer på et seinere tidspunkt. Også litt rart at vi ikke har sett
noen SAS/SCANAIR -62 . Det er jo en god stund siden Aeroclassics utgav SAS /SCANAIR
-63 nå..

MOH og KTC ble bestilt i går ettermiddag hos EZTOYS. 4 timer senere kom bekreftelse på at sendingen er på vei til Bodø.

MOH og KTC ble bestilt i går ettermiddag hos EZTOYS. 4 timer senere kom bekreftelse på at sendingen er på vei til Bodø.

Bestilte fra samme sjappe i går ettermiddag , selv om jeg ikke har hørt en dritt om at de har sendt avgårde modellene. Har ikke handlet med Kam på årevis. Vi får se. Ser forsåvidt i ordrebekreftelsen at de kan kontaktes.. Zareh (airplanereplicas) har allerede gått tom..

Bestilte fra Zareh og pakken skal være på vei. Til og med $11 i for mye porto har blitt refundert :D

Ikke rart min ordre er blitt liggende. Fikk akkurat høre at de gikk tom for modeller hos KAM og co., dette til tross for at kjøpstransaksjonen min gikk igennom (begge modellene var "in stock" da jeg bestilte og jeg mottok et ordrenummer ) og kortet mitt er blitt belastet hos PAYPAL. Stiller meg derfor ganske undrende til logistikken her.. Det snakkes om Back order og ny leveransedato 30. mars.

Fikk akkurat e-post fra Zareh at mine er på vei + 11 USD tilbakebetalt i for mye porto :)

Y

Sendte mail til Zareh og går kveld så da tenker eg begge modeller er på vei as we speak! :)

Klippet fra et annet forum:
Quote:
Originally Posted by gotto
Great to see them SAS -55s... Hats off. With respect to the current moulds available, I only lack the SAS -62 by now..

Svar fra Andrew Klein (Aeroclassics):
Sorry my friend, you also lack the Viscount, DC-4, revised DC-6B, and DC-7C
Unquote

Kan dette tyde på at vi får se de fire ovennevnte i løpet av året ?? ;)

Klippet fra et annet forum:
Quote:
Originally Posted by gotto
Great to see them SAS -55s... Hats off. With respect to the current moulds available, I only lack the SAS -62 by now..

Svar fra Andrew Klein (Aeroclassics):
Sorry my friend, you also lack the Viscount, DC-4, revised DC-6B, and DC-7C
Unquote

Kan dette tyde på at vi får se de fire ovennevnte i løpet av året ?? ;)

Kanskje det blir flere ja, skal jeg strekke den helt ut, så kunne jeg også godt tenke meg DC-9-33F og DC-9-32 som SAS leide/lånte av Swissair i påvente av de første DC-9-41. Det blir vel verre med niere i tiden som kommer vil jeg tro..

Back