Kjære Hr. Oanes.
Du leverer igjen! :devot:
Dette er første tråden i samlerhjørnet jeg har sett på med interesse. Det er noe med bildene og kommentarene dine som alltid fenger!
God Jul!
Hilsen Wig-wag
Der kom samlingen til Harald også
Har venta noen uker på den ja
Av de der er det ikke mange jeg ikke har selv nei.
Men kommentarene dine er jo av en helt annen verden![]()
Og så en TriStar, tenk alt den oppvoksende generasjon gikk glipp av - nå handler jo alt om to fabrikanter...
![]()
Så fine modeller! Morsomt med nærbilder!
Jeg samler også på 1:400. Må få lagt ut samlingen min her snart. Skam å si ligger alt nedpakket pga plassmangel, så det krever litt å få alle ut av eskene.
Min aller første flytur gikk i en Spantax 990. Et fantastisk fly. Jeg har AeroClassics-modellen med de "gamle" fargene, før de begynte med den skrekkelige fonten.
Morsomt med den DC8'ern til THAI/SAS. Først nå ser jeg at dragehodet til SAS ble til en "hongsa" i thai-livery. Hongsa er en mytologisk, svaneliknende skikkelse. Den lever videre den dag i dag i form av The Royal Barges, altså de kongelige seremonielle båtene. Den største og fineste er Suphannahongsa - den gylne svane.
Det ser ut til at denne svanen har nisselue på - er det spesielt for anledningen?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.