Aldri, etter det jeg fant etter et par kjappe søk (Google henviser til denne tråden hvis man søker etter LN-RRA Cecilia VikingNår byttet LN-RRA navn?
Flög idag med "splitternya" LN-RGC "Cecilia Viking". Döm om min förvåning när jag konstaterade att enligt "Planespotters" finns redan en 737-700 med namn Cecilia Viking, nämligen LN-RRB... Vad är rätt?
Saknar för övrigt namnen på SE-REU, -RJE och -RJF?
Her er det noe muffens... I forrige uke fløy jeg med LN-RRB Dag Viking fra Tromsø til Oslo. Har nettopp loggført denne på FlightMemory, og så at jeg har hatt 3 andre flighter med RRB. 2 av disse var i 2008 og den siste var i desember 2011. I alle 3 tilfellene har jeg registrert maskinen med navn Cecilia Viking.
Så her må det ha vært et navneskifte - noen som kan oppklare?
LN-RRB "Dag Viking" tidl SE-DYC
LN-RGC "Cecilia Viking" lev 25.01.13
LN-RRA "Steinar Viking" tidl SE-DYD
LN-RRB har hatt navnet "Dag Viking" siden flyet ble levert i 30.07.07
Jeg tok og så på bilder fra 2007, og det er vanskelig å tyde hva som står der, men Viking navnet er så pass kort at det er rimelig å anta at det er "Dag" det står. Så det kan være at noen har oppdatert de ulike listene og databasene med feil navn av en eller annen årsak.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.