• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har LH lagt ned den tidlige morgenavgangen til FRA?

Brandal

ScanFlyer Blue
I følge hjemmesida til OSL gikk det ingen tidlig avgang til FRA verken i dag eller i går. Ser heller ikke ut til at SAS har overtatt den. Er denne avgangen nedlagt? I såfall rart, siden det er denne man tar når man skal videre med formiddagsavgangene fra FRA rundt om i verden.

Men har også sjekket hjemmesida til FRA, og i følge den er det nå SAS som flyr den siste avgangen FRA-OSL.

Man kan ihvertfall kjøpe billetter på 06:30 avganger med Lufthansa neste uke. Kanskje den bare var innstilt et par dager?

Jeg skal fly med denne på torsdag, og har i hvert fall ikke fått melding om endringer her. Sjekket nettopp bookingen min på nett, og der står den oppført med 06:30.

Får håpe det..
Den står ikke oppført over avgangene i morgen heller, men derimot på søndag.
Synes det er rart at denne ikke går daglig.

Last edited:
Skal sjekke naar jeg faar klatret meg opp paa kontoret, men dn ligger paa Amadeus.net i morgen, ihvertfall ..

Daglig unntatt fredag og lørdag i perioden fram til 22JAN:
1 LH3137 4 OSL FRA 1 0630 0840 0 22JAN09 22JAN09 320 2:10
2 LH3137 1237 OSL FRA 1 0635 0845 0 18JAN09 21JAN09 320 2:10

Last edited:
Morgenavgangen jeg skulle ha med Lufthansa forrige fredag var innstilt, og jeg ble booket om. Tenkte kanskje at Lufthansa kjørte litt redusert program i januar da det ofte er litt mindre trafikk.

Men er det ikke litt merkelig at det er denne avgangen som bli kuttet?
Skulle jo tro at dette var den det var viktigst å opprettholde. Hvordan skal man rekke USA-rutene som vel stort sett går i 10-11 tiden? Booker de om via MUC?

Back