Har BUSK ofte delay fra CDG?

OSLflyer

ScanFlyer Silver
Sitter faktisk paa Icara Loungen i CDG T1 og venter igjen paa en forsinket SK834. Har faktisk ofte hatt problemer med forsinket flighter hjem til OSL fra denne flyplassen. Denne gangen med over 2 timer. Jeg faar stadig nye meldinger fra BUSK om at flighten er forsinket. Hvorfor sender de nye meldinger for hver ytterligere utsettelse? Forresten har jeg krav paa noe mat?

Hører flere og flere som klager på CDG...og ja jeg har hørt om mange og lange forsinkelser.

Det er vel en grense på 2 timer ved forsinkelser som gjelder med tanke på om du har krav på mat! Jeg er ikke 100% sikker men 99% ^_^ Gå til SAS og se hva de sier! Jeg ser at de har en forsinkelse på 2 t 25 min fra OSL! ETA CDG er 1534! Lykke til

Vil bare nevne at SAS gir meg mat/drikke etter 2 timer forsinkelse. Skal gå nå hente meg noe å tygge på.

Originally posted by EB

Hører flere og flere som klager på CDG...og ja jeg har hørt om mange og lange forsinkelser.

Har hørt det samme. Noen som vet hvordan Orly er? Er f.eks Norwegian mye forsinket derfra? ...er kanskje ikke flyplassen sin "feil" i så tilfelle...

CDG har de samme problemene i stor grad som LHR, FRA og AMS har. Samt at T1 på CDG sårt trenger oppgradering (som vel er i gang?).

Jeg satt 7 timer ekstra på CDG selv, på 1. nyttårsdag. Generelt hater jeg frankrike og franskmenn like mye som før etter den opplevelsen. Eneste lyspunktet var hun søte franske piken i UA-loungen (som er åpen frem til UA-flightene har gått og var myebedre enn den røykfyllte dumpen some Icare-loungen var.

-A

Sjelden jeg har opplevd store forsinkelser fra CDG, og jeg har reist en god del til/fra den flyplassen. Har bedre erfaringer med den enn med LHR.
Har også brukt DY fra Orly et par ganger, og ikke hatt forsinkelser der heller. Men flyplassen er en av de stusseligste i Europa.

Enig, har prøvd alle alternativer til Paris og Orly gav meg en assosiasjon av å komme på en typisk kafeteria i Hallingdalen. SAS på T2 har den tristeste terminalen på CDG på, men AF på T1 er rett og slett for uoversiktelig hvis man ikke behersker Fransk.

Back