Har Austrian tidsmaskin på OSL?

Re: Har Austrian tidsmaskin på OSL?

Da skjønner jeg det er flere som som ville tatt Austrian på ordet og møtt opp før 4:30 selv om de ikke skulle sjekket inn bagasje.

Det er vel lov å tenke selv og bruke sunn fornuft?

Da skjønner jeg det er flere som som ville tatt Austrian på ordet og møtt opp før 4:30 selv om de ikke skulle sjekket inn bagasje.

Men du som er så reisevant, og dette gjelder OSL som du sikkert kjenner ut og inn, du kan ikke gå rundt å tro at man må være ved gate en time før avgang på en vanlig innen Schengen-avgang?

Når ville du møtt opp på OSL når det står at boarding er 05:30 på boardingkortet og når de på flyselskapets helpdesk sier man bør være på flyplassen før 4:30 om man ikke har med bagasje?

Jeg ville møtt opp i god tid før avgang, slik at jeg rakk innsjekk, security, taxfree og en røyk før STD...
Noe jeg ALDRI ville gjort var å ringe helpdesk:8:

Ser det er lett å komme med påstander om at andre ikke bruker fornuft, men det er ikke en eneste person som har klart komme med alternative forslag om tidspunkt man skal møte opp.

Boardingkortet fra online check-in sier boarding 5:30 og helpdesk sier man bør være på OSL før 4:30 om man kun har håndbagasje. Når møter dere opp?

Boardingkortet fra online check-in sier boarding 5:30 og helpdesk sier man bør være på OSL før 4:30 om man kun har håndbagasje. Når møter dere opp?
Ved avgang 06:30? Ca en time før. Når møtte du opp? Kom du med?

Nå gikk denne avgangen 07:00 i gamle dager, men da jeg tok den i 2010 så var jeg på OSL 06:05, og da hadde jeg også ski som skulle sendes

I gode gamle dager var det også noen andre som hadde handlingen ;)
Men det kunne vært greit om noen skriver til OS og klager på de tidsangivelsene siden de virker tullete. Virker ikke som om Helpdesk var noen help i så måte.

Det har vært foreslått til OS om endring av det, men de har ikke gjort noe med det, kan endres i DCS, men kun de med sterkest mulig kode, inntil videre er det bare å se bort fra boardingkortet, crewet kommer aldri før 35min før avgang heller :) hilsen OS gate agent :)

Det hender det er 40 min. om motivasjonen er på topp :p

Back