Ellers koster det akkurat 100 000 poeng å reise til USA med SAS i business class, men da har du kun New York, Chicago eller Washington å velge mellom.
Oops, det fikk jeg ikke med meg! I sånn fall kan, som en del allerede har nevnt, en tur i Economy Extra til sone EU2 være en god deal.Men ikke for to, slik han hadde tenkt!
Takk for bra tibakemeldinger her, ser jo at jeg har veldig god tid med poengene (http://prntscr.com/9ichh) og da er det vel bare og fortsette og spare til en "fetere" tur til meg og fruen. Har skaffet meg Amex kortet men har desverre ikke brukt så mye der så det spøker vel for en eventuel CT ticket. Atter en gang takk for tilbakemeldinger
Å spare til en interkontinental tur, gjerne i høyere klasser, er nok kanskje den beste bruken av poeng, in my opinion.
10.000 til Y+ er i mine øyne bedre utnyttelse enn 30.000 til C. SAS' Business-produkt begynner å bli nokså nedslitt og utdatert (AVOD og seter).Eventuelt er vel fortsatt standby-oppgraderinger hos SAS også god bruk av poeng?
10.000 til Y+ er i mine øyne bedre utnyttelse enn 30.000 til C. SAS' Business-produkt begynner å bli nokså nedslitt og utdatert (AVOD og seter).
Selv liker jeg å boltre meg, med mindre du får bulkhead synes jeg det er lite gevinst med å punge ut ekstra for Y.10.000 til Y+ er i mine øyne bedre utnyttelse enn 30.000 til C. SAS' Business-produkt begynner å bli nokså nedslitt og utdatert (AVOD og seter).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.