Happy tirsdag

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Er klar for en tur til Stockholm denne morgen og med retur kl 17:30 - ombooking måtte til grunnet Svensk streik bl Piloter.

Ha en flott dag videre - ser ut som været holder seg i dag også - her på Østlandet.

Jan

Re: Happy tirsdag.

Happy tirsdag indeed! Bachelorgrad er fullført og man skal ut å reise. Havregrøt i gullstua på OSL nå. UA900 er dog forsinket så får meg halvannen time ekstra på LHR og rekker dermed lounge, hvilken burde jeg stikke i som *A Gold på economy billett i T2?

God morgen fra Sola!

Sola skinner på Sola og dagen er godt i gang. Bil er avlevert Møller og lånebile utlevert. Håper de ikke bruker mer enn en uke for å si det sånn...

Ha en fin en forumister! :)

Hallaisen fra Sandaker. Litt gjemmekontor, før et eksternt møte i sentrum. Da er planen litt påfyll av spisskammerset, samt påfyll av skjorter til klesskapet. Som økonom blir det da selvsagt mest varienter i tema lyseblått. Ha en fin dag

God formiddag fra Trondheim
Nest siste arbeidsdag denne uka, tar en avstikker til Oslo i morra og Iron Maiden-konsert. Håper på å få et glimt av Ed Force One ved landing.

Ha en fortreffelig dag :D:D

Happy tirsdag.

Happy tirsdag indeed! Bachelorgrad er fullført og man skal ut å reise. Havregrøt i gullstua på OSL nå. UA900 er dog forsinket så får meg halvannen time ekstra på LHR og rekker dermed lounge, hvilken burde jeg stikke i som *A Gold på economy billett i T2?

Sq og AC sin ligger ved siden av hverandre i t2b, det samme gjelder vel UA. Sq var bra med champis.

God dag fra Bergen. Satser på at Avinor får stoppet russiske hackerangrep slik at jeg rekker tidlig fly hjem i dag.

Hallo fra Gaustad.

Var et aldri så lite toppmøte på OsloS i går. Der satt jeg og daffet med en øl i uteværet, på vei hjem fra kundemiddag. Plutselig står det et vesen i Anorakk og sier "HEI FNATE". Dermed ble det, nokså uventet, kaffe med @Cecilie.

Ellers er vel motivasjonen sånn ymse. Jeg satt nemlig egentlig ute i går og tenkte "hva f*** er det jeg driver med, som reiser og jobber så inni h***** mye, istedenfor å kjøpe boller og plukke kongler".

Ja ja, det går vel over.

Ha en fin en

Hallo fra Gaustad.

Var et aldri så lite toppmøte på OsloS i går. Der satt jeg og daffet med en øl i uteværet, på vei hjem fra kundemiddag. Plutselig står det et vesen i Anorakk og sier "HEI FNATE". Dermed ble det, nokså uventet, kaffe med @Cecilie.

Et riktig så trivelig toppmøte!

På plass på jobb, men er litt ør i nøtta. Hjemme med siste buss i natt, noe som resulterte i at jeg ikke var i seng før nærmere kl 2.
Å se Ed Force One lande på Gardermoen, på nært hold i går, var skikkelig, skikkelig stas!

Og nå er visst finværet over for en stund også, i følge meteorologen.

Ha en fin dag :)

Trivelig tirsdag fra Ålesund, ikke verst å være på Sunnmøre på en dag som dette :-)
3e04a8c3d33c8cbff6c7c5cd6f528354.jpg

I ettermiddag går turen tilbake til Skottland og gråværet.

Ha en flott tirsdag folkens :-)

Back