• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happy tirsdag

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Er klar for en tur til Stockholm denne morgen og med retur kl 17:30 - ombooking måtte til grunnet Svensk streik bl Piloter.

Ha en flott dag videre - ser ut som været holder seg i dag også - her på Østlandet.

Jan

Re: Happy tirsdag.

Happy tirsdag indeed! Bachelorgrad er fullført og man skal ut å reise. Havregrøt i gullstua på OSL nå. UA900 er dog forsinket så får meg halvannen time ekstra på LHR og rekker dermed lounge, hvilken burde jeg stikke i som *A Gold på economy billett i T2?

God morgen fra Sola!

Sola skinner på Sola og dagen er godt i gang. Bil er avlevert Møller og lånebile utlevert. Håper de ikke bruker mer enn en uke for å si det sånn...

Ha en fin en forumister! :)

Hallaisen fra Sandaker. Litt gjemmekontor, før et eksternt møte i sentrum. Da er planen litt påfyll av spisskammerset, samt påfyll av skjorter til klesskapet. Som økonom blir det da selvsagt mest varienter i tema lyseblått. Ha en fin dag

God formiddag fra Trondheim
Nest siste arbeidsdag denne uka, tar en avstikker til Oslo i morra og Iron Maiden-konsert. Håper på å få et glimt av Ed Force One ved landing.

Ha en fortreffelig dag :D:D

Happy tirsdag.

Happy tirsdag indeed! Bachelorgrad er fullført og man skal ut å reise. Havregrøt i gullstua på OSL nå. UA900 er dog forsinket så får meg halvannen time ekstra på LHR og rekker dermed lounge, hvilken burde jeg stikke i som *A Gold på economy billett i T2?

Sq og AC sin ligger ved siden av hverandre i t2b, det samme gjelder vel UA. Sq var bra med champis.

God dag fra Bergen. Satser på at Avinor får stoppet russiske hackerangrep slik at jeg rekker tidlig fly hjem i dag.

Hallo fra Gaustad.

Var et aldri så lite toppmøte på OsloS i går. Der satt jeg og daffet med en øl i uteværet, på vei hjem fra kundemiddag. Plutselig står det et vesen i Anorakk og sier "HEI FNATE". Dermed ble det, nokså uventet, kaffe med @Cecilie.

Ellers er vel motivasjonen sånn ymse. Jeg satt nemlig egentlig ute i går og tenkte "hva f*** er det jeg driver med, som reiser og jobber så inni h***** mye, istedenfor å kjøpe boller og plukke kongler".

Ja ja, det går vel over.

Ha en fin en

Hallo fra Gaustad.

Var et aldri så lite toppmøte på OsloS i går. Der satt jeg og daffet med en øl i uteværet, på vei hjem fra kundemiddag. Plutselig står det et vesen i Anorakk og sier "HEI FNATE". Dermed ble det, nokså uventet, kaffe med @Cecilie.

Et riktig så trivelig toppmøte!

På plass på jobb, men er litt ør i nøtta. Hjemme med siste buss i natt, noe som resulterte i at jeg ikke var i seng før nærmere kl 2.
Å se Ed Force One lande på Gardermoen, på nært hold i går, var skikkelig, skikkelig stas!

Og nå er visst finværet over for en stund også, i følge meteorologen.

Ha en fin dag :)

Trivelig tirsdag fra Ålesund, ikke verst å være på Sunnmøre på en dag som dette :-)
3e04a8c3d33c8cbff6c7c5cd6f528354.jpg

I ettermiddag går turen tilbake til Skottland og gråværet.

Ha en flott tirsdag folkens :-)

Back