Morn morn fra Fukuoka aka FUK! I dag skal man gjøre noe så sjeldent som å fly fra en ny flyplass og lande på ny flyplass (for undertegnede), sist det skjedde var i januar 2019 mellom AVV-OOL om jeg husker riktig. Denne gangen blir det FUK-ISG, hovedøyen til Yaeyama øyene helt sørvest i Japan. Faktisk er både det vestligste og sørligste punktet i Japan en båttur unna, og satser på sistnevnte grunnet kortest båttur (med to små). Fra FUK er det litt over 100km i luftlinje til Korea nordover, og fra ISG 120km vestover til Taiwan, som er litt kult 
I tillegg nytt flyselskap med ANA sitt lavprisselskap Peach, fordi de flyr direkte. Ved ankomst ISG hentes vi og blir kjørt til Club Med Kabira, all inclusiv resort (til og med all drikke, aktiviteter og barnehage), som blir spennende å teste! Club Med har mange spennende resorter rundt om, og jeg kjenner dem fra barndommen når vi bodde i SIN. Litt affeksjonsverdi, og er spent på om forventningene matches. Ha en nydelig dag, og husk; yolo!

I tillegg nytt flyselskap med ANA sitt lavprisselskap Peach, fordi de flyr direkte. Ved ankomst ISG hentes vi og blir kjørt til Club Med Kabira, all inclusiv resort (til og med all drikke, aktiviteter og barnehage), som blir spennende å teste! Club Med har mange spennende resorter rundt om, og jeg kjenner dem fra barndommen når vi bodde i SIN. Litt affeksjonsverdi, og er spent på om forventningene matches. Ha en nydelig dag, og husk; yolo!