Happy tirsdag fra FUK

petter380

Powder hound
Medlem
Morn morn fra Fukuoka aka FUK! I dag skal man gjøre noe så sjeldent som å fly fra en ny flyplass og lande på ny flyplass (for undertegnede), sist det skjedde var i januar 2019 mellom AVV-OOL om jeg husker riktig. Denne gangen blir det FUK-ISG, hovedøyen til Yaeyama øyene helt sørvest i Japan. Faktisk er både det vestligste og sørligste punktet i Japan en båttur unna, og satser på sistnevnte grunnet kortest båttur (med to små). Fra FUK er det litt over 100km i luftlinje til Korea nordover, og fra ISG 120km vestover til Taiwan, som er litt kult :)

I tillegg nytt flyselskap med ANA sitt lavprisselskap Peach, fordi de flyr direkte. Ved ankomst ISG hentes vi og blir kjørt til Club Med Kabira, all inclusiv resort (til og med all drikke, aktiviteter og barnehage), som blir spennende å teste! Club Med har mange spennende resorter rundt om, og jeg kjenner dem fra barndommen når vi bodde i SIN. Litt affeksjonsverdi, og er spent på om forventningene matches. Ha en nydelig dag, og husk; yolo!

Re: Happy tirsdag fra FUK (u)[emoji1787]

Morn morn fra Fukuoka aka FUK! I dag skal man gjøre noe så sjeldent som å fly fra en ny flyplass og lande på ny flyplass (for undertegnede), sist det skjedde var i januar 2019 mellom AVV-OOL om jeg husker riktig. Denne gangen blir det FUK-ISG, hovedøyen til Yaeyama øyene helt sørvest i Japan. Faktisk er både det vestligste og sørligste punktet i Japan en båttur unna, og satser på sistnevnte grunnet kortest båttur (med to små). Fra FUK er det litt over 100km i luftlinje til Korea nordover, og fra ISG 120km vestover til Taiwan, som er litt kult :)

I tillegg nytt flyselskap med ANA sitt lavprisselskap Peach, fordi de flyr direkte. Ved ankomst ISG hentes vi og blir kjørt til Club Med Kabira, all inclusiv resort (til og med all drikke, aktiviteter og barnehage), som blir spennende å teste! Club Med har mange spennende resorter rundt om, og jeg kjenner dem fra barndommen når vi bodde i SIN. Litt affeksjonsverdi, og er spent på om forventningene matches. Ha en nydelig dag, og husk; yolo!

Fukuoka - Japans Bergen :D - FUK bringer tilbake gode minner fra Billettpressa på Fornebu ! Hale billetter som ofte var Gratis billett en vei FBU - BGO som ble lagt til på slutten av en Europa reise. For Japanere var det NRT-FUK som var Japaneres OSL - BGO :p

Påske fra Eagle Crest Resort Oregon, vi alle er triste over tapet av Francis, vi er her med svigermor som er født i Argentina (please ikke avslør dette til Donald and the DAFs !!) hun sitter foran TV med meget god dekning av Francis, fra hans tidlige år i Buenos Aires - samme nabolag som svigermor som er 2 år eldre enn Francis til allt det han klarte å gjennomføre - MAGA har også gitt oss bidrag i dag, MTG fortalte oss alle hva GOP, Trump og MAGA mente om Francis (DAFs !!)

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart ned til sentrum og behandling av benet…skal vel ikke klage over benbruddet i februar når jeg nå er tilbake på 10000 skritt pr dag. Så blir det noen timer på toppen av Oslo før arbeidsdagen avsluttes på et Gods i Fnate land.

Gooodmorgen. Denne herlige Tirsdag. Påsken er nu overstået, og det er atter hverdag. Det er dejligt.

Morgenens første kop té, er ved at blive indhaleret, her klokken 7.47, og ellers står i dag på en eventuel tur til København. I må have en rigtig herlig dag.

God morgen fra herlige gymmen på kontoret. Prøver å hente meg inn etter litt vel full gass med styrketrening. Nå møter og så senere mot London for en middag med en herlig gjeng.

Har ikke Finnair flydd FUK-HEL?

God dag fra bortekontoret. Fant vegen, og husker nogenlunde hva jeg driver med, så en skal vel overleve.

Ha en god en :)

Morn fra Tønsberg. Han lille som ikke vil sove er i fascinerende godt humør???
Vått og kaldt så får se hva man finner på i løpet av dagen.

Mornings fra kontoret. Hva dukker opp først: En løsning på diverse IT problemer eller arbeidslysten? Om ikke annet får vi komme i gang med podcastingen etter påskeferien. Mulig vi skal snakke om fly. Ha en fin dag.

God dag fra bortekontoret. Når @EB drar til Fnatland drar Fnate til EBland. Her hadde jentene i kantina lagd suppe av erter, avokado og pære. Litt usikker på om den blir en gjenganger.

Mye møter og stell i dag, så bare å sale opp igjen. Ha det braaaaaaa

God ettermiddag fra Forus,
En grei start på uken her i prosjektet. Business as usual!
Ingen planer for ettermiddagen , det er noe nytt!
Fortsatt fin tirsdag.

Happy tirsdag fra FUK (u)[emoji1787]

Mener å huske Finnair fløy til FUK pre covid en stund. Bor tross alt like mange mennesker i FUK som hele (lille) Norge! ClubMed lever opp til forventningene de første fem timene, som overrasker meg. Eneste ulempe, hvis man kan kalle det det, er en høyere andel franskmenn (siden ClubMed er fransk).

Last edited:

Hu og hei .. Her går det i hundre med flislegging, hagejobbing og bøtteballett. Alt heldigvis utført av andre ... Nøyer meg 'supervision' fra kontoret.

Pondus i kassa i går. Alltid stas, selv om veldig mye var resirkulert ...

Pondus i kassa i går. Alltid stas, selv om veldig mye var resirkulert ...

Jeg gikk lei det samme og sa opp abonnementet i fjor pga resirkulering, høyere priser og ferre utgaver

God kveld fra CDG og AFs lounge i 2-E-L (hvem fant på dette nummersystemet…?). Hadde håpet på 2-E-K siden den loungen åpnet nyoppusset og forstørret for et par uker siden men lider ingen nød med bobler og ost - og er a l’heure. AF leverte for øvrig solid på OSL-CDG. Fisk med diverse gulrøtter er booket til kvelds - jeg rapporterer, Fnate.

Back