Tirsdag ja? Nei, lurer på om det er fredag kveld i San Francisco. Hjemreise i morgen med LH, rekker akkurat å få vasket klærne før man fyker avgårde igjen på tirsdag.
Tirsdag? Kvar er du fyr? Rupture in time and space continuum?
Morn frå andre sida av fjorden for OLA. Hyttetur i skodde og knott... Mini herja litt i natt, men var stille til halv åtte. Ha ein bra dag!
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Måtte ut med 259-299 CAD (1691-1952 kr) natten for et hotellrom ute ved flyplassen... Og det er før taxes :drunk:...å booket hotell i Vancouver, så tidligere i uken at priser og tilgjengelighet var dårligere enn da jeg booket fly. Nå ser 2 netter på hotell ut til å bli endel dyrere enn flybilletten.
God lørdag fra tiggerstaden. Idag er ikke annet på planen enn en svømmetur og å få somlet meg til å booket hotell i Vancouver, så tidligere i uken at priser og tilgjengelighet var dårligere enn da jeg booket fly. Nå ser 2 netter på hotell ut til å bli endel dyrere enn flybilletten. Ellers skal man sløve og holde seg langt unna alt av tog. Strekkmål er å få fikset sykkelen slik at jeg kan sykle på jobb.
Ha en god en alle som har et bedagelig forhold til sine strekkmål.
Nå er det fotball klokken 13:00, 15:00 18:00 & 21:00. Satser på å kjøpe kjøkken innimellom der....:drunk:
God morgen fra Lillesand. På tide og sjekke ut hva Hotell Norge kan tilby av frokost. Bryllup senere i dag, så da er det på'n igjen. Men man får benytte sjansen til og sove ut når vi har barnefri. Kanskje en løpetur etterpå også.
Skal jeg jeg forresten er glad det ikke er ofte jeg må kjøre E18 nedover her. Mye kø i går der det ikke er firefelt, hvilket det jo er lite av i både Telemark og Aust-Agder. Ha en fin dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.