Happy lørdag retning Rosendal

petter380

Powder hound
Medlem

Fordel med jetlagg vestover er definitivt at man sovnet fort og ditto våkner tidlig (ferdig uthvilt). Da passer det bra å utnytte morgenen for å dra på ski, i dag retning Rosendal i vakre Hardangerfjorden. Sikter oss inn på første ferje nå klokken syv med ski på bena ca. timen senere. Håper/forventer ski på bena fra bilen, worst case litt av og på helt i starten.

Gledes også til afterski, med oppskåret fenalår og sjokomelk i bilen hjemover - blitt en tradisjon på mange måter! Nyyyt dagen, og husk yolo!

Re: Happy lørdag retning Rosendal

God altfor tidlig morgen fra Yard-stay utenfor Bergen.

Gårsdagens usikkerhet om helg eller ikke ble til jobbehelg så karaoken på lokal puben i kveld utgår (heldigvis), så da blir det edru og All inclusive hele dagen og resten av helgen.

Skulle slumret en time til…..zzzzz

FQTV

God morgen fra Ris. Det er liv i russen i år også…men tror jeg får en bedre dag en de som er på vei hjem nå:-) påjobb i noen timer i dag før det blir en rolig kveld hjemme. Bruk lørdagen best!

God morgen fra Gøteborg. Får se hva Scandic disker opp til frokost straks. Volvomuseet skal besøkes eller blir det å tusle rundt i byen. Og siden jeg ikke får møkkaladerne fra Mer her i garasjen til å funke, så har jeg enn unnskyldning til å stikke av sted for lading og kaffe. Ha en fin dag.

Last edited:

God morgen fra Forus. I gang med lørdagsvakten her. Foreløpig noe skydekke over her men det skal visst forsvinne i løpet av dagen og da kan det bli riktig så fint. Skal nok jobbe noen flere timer enn det EB skal men det er man jo uansett innstilt på så det er bare å finne roen og kansje hente frem noen forefallende oppgaver etterhvert. Foreløpig går det i koffein og sjokolade. Ha en fin lørdag folkens!

Goodmorgen fra Malmö. Kaffen på kanden, og vejret ska nydes på altanen, her i den dejlige morgensol. Klokken er blevet 7.47, så dey dejligt. Ha en BRA dag :-)

God morgon från Rudow. Sitter på bussen tillflygplatsen och ska göra något jag inte hade trott för några år sedan. Flyga Norwegian.... Sen blir det en helg i Oslo med en kompis som flyger in från Stockholm. Vad göra när SAS inte har sen flygning in till Berlin på Söndagar? Jo, byta till Rödnos. Ha det fint!

Morn fra Tønsberg. Her skal man straks freshe opp frisyren litt og man skal også få montert litt bagasje-utstyr på gamle sykkelen så den blir litt mer allsidig. Utover det får man se hva dagen bringer

God morgen fra Oslo.

Her skal man straks prøvekjøre en svensk-kineser som er for ungt til å havne på museum.

I ettermiddag skal man løpe 1260 meter for å ha en unnskyldning for å dra på bankett [emoji13]

God morgen fra Knausen. Sen frokost i dag og nå svetter man i hagen mens bekken sildrer på ene siden og peisen knitrer i bakgrunnen - da er det virkelig vår.

Besøke senior, full-shine av føneren fra Stuttgart og så quesedilla-aften med husstanden - da er det virkelig lørdag.

e86dd91a-3601-4f04-aa72-5642d4db38ec.jpg

Slikt får havregrøten min til å blekne...

G'morgen fra SC hvor morgenturer er overstått og vi venter på regnet. Det kokes fiskestuing i garasjen og fruen vil på gartneriet, hvor de har salg .....

Ingen store planer for dagen annet enn en tur bortom marinaen for å sjekke båten. Har et par fiskestenger som må omkonfigureres, og dette kan være en bra dag for slikt. Sonarduppen min viser stor aktivitet under brygga, så kanskje det blir å prøve å hente opp noe derfra også. ;)

Og nå hører jeg på Dagsnytt at reklame for flybilletter, etter MDG's mening, bør forbys, Som WesenSteen sa, ' Å takk for det'.....

God morgen fra Oslo.

Her skal man straks prøvekjøre en svensk-kineser som er for ungt til å havne på museum.

I ettermiddag skal man løpe 1260 meter for å ha en unnskyldning for å dra på bankett [emoji13]

Disse joggerne sørger for at hjemturen fra Voksenkollen til Ris gikk om Røa, Lille Aker og Gaustad…1 time og 10 minutter og ikke de vanlige 7 minuttene… #notetoself - reise bort neste år:-)

Disse joggerne sørger for at hjemturen fra Voksenkollen til Ris gikk om Røa, Lille Aker og Gaustad…1 time og 10 minutter og ikke de vanlige 7 minuttene… #notetoself - reise bort neste år:-)
Ja og noen av oss jobber også. Ødelegger alt som er av busslinjer. God lørdag fra Oslo. Var en særdeles rolig og behagelig vakt. Føler jeg har unnskyldning for et par øl jeg og. I morgen er det kveldsvakt.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God lørdag fra Santiago hvor solen skinner som vanlig. Straks av gårde på trening før det blir kransekakebaking til 17. mai. Ut på bursdagsfeiring i kveld. Ha en bra dag.

Back