Happy Friday!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Dæsken - er det jeg som skal få æren av å være først i dag?

Fortsatt fint vær, men ryktes at Tor med Hammer'n er på vei for å avlegge besøk. Sikkert greit etter denne ukas knallvær.

Frokost inntatt, en kanne Peet's sttår og putrer og Stan Ridgway kveder på BOSE'n .. fortsatt minst en time til første kollegaen ramler inn ...

Vondt i ryggen .. savner Sleepnumber-senga hjemme .....

Last edited:
Re: Happy Friday !

Morn fra hovedstaden. Snart venter E18 på tur til skogs. Merker det skal bli greit med helg. Ha en fin dag

God morgen. Er snart klar for avreise Vietnam. 2 turen det siden jeg fikk meg ny jobb i januar. Dersom det er andre som skal ut på tur i dag, så er jeg åpen for å slå av en prat i "de indre gemakker" i kantina fra 10 til 12 i dag. Ha en flott dag!

Tom-med hammeren, den var ny !
Trøtt morgen fra flyplass-byen i Romeriket !
Ett par timer med mas og tjass, så blir det vel helg her også...

Tidlig økt på Stavanger ATCC, så blir det helga med Ølsmaking på Stavangers beste Cardinal og innflytningsfest på lørdagen. Blir en finfin helg dette merker jeg..:) Have a good one folks!

Solfylt og varm morgen fra trøndelag :cool:
Var 19,3 grader når jeg kikket på temometeret kl.0640(det må være løgn...)
To-hjulingen trakk meg villig til jobb, det gikk i 150 på motorveien, så jeg kom tidlig på jobb :) :)

Strålende dag ønskes alle sammen :cool: :cool: :cool:

Last edited:

God morgen fra Forus!

Stille morgen... Og det er fredag, så dette er et godt utgangspunkt for dagen. Kjenner for at det skal bli godt med et par glass med en bedre rødvin i kveld og sette seg godt til rette i sofaen, eller terrassen, om det bare kan stoppe å regne.

Ha en fin en forumister! :)

God fredags morgen - etter en regnfull natt - så har vi fått opphold - blå himmel - bare 14 grader denne morgen -

God helg folkens - bare å nyte :)

Jan

God morgen fra Gaustad. Strålende vær. Håper på det samme imorgen når det er musikkens dag i Oslo. Da pleier vi dra ut tidlig og drikke øl og høre Bongotrommer før det rundes av med Solo&60 på Internasjonalen.

Men det er først imorgen. I dag er det bare en dag. Kos døkk me'n

God morgen fra Ytre Møre. Etter hvert tid for et par hurtigbåter via Ålesund. Det skal være en kar som selger sjøkreps ved kaia, får ser om jeg finner ham. Ellers har jeg bestilt mye diverse øl til kveldens sjømat. Og det blir vel et lite glass Ardbeg Ugieadail også! :colgate:

Morn fra studentbyen. Blir kanskje en kjapp lufting av joggesko før man stikker til Meny for å starte arbeidet med å forberede kontoen til en måneds reising. Sånn bortsett fra det skjer det ikke mye

Hæppi alla flaggans dag og Sveriges Nasjonaldag.
Måtte de veive kraftig med sine blå/gule flagg. Bare synd for dem at de ikke engang er i nærheten av vår 17 mai feiring.

Nuvel!
Her hjemme på berget er det litt grått i dag, og det ser ut til å bli innepilsvær i kveld. Har vært en slitsom uke, så en biff og litt rødvin tror jeg blir på sin plass.

Til de av dere hvor pengene for brennevinet alltid ligger øverst, vil jeg minne om at vinmonopolet holder stengt i morgen og at ølsalget stenger kl 15. Greit å vite så man slipper for mange hvite dager når det først er langhelg.

Ønsker alle dere pinsevenner en fin pinsehelg med mye pinsefeiring. Selv har jeg lett etter pinseøllet i butikken, men det er mulig jeg skulle gått i pinsebutikken for å finne dette pinseøllet. Det var jo heller ikke pinsebrus å oppdrive. Har Pinsen mistet sin betydning for folk flest eller? Ikke engang et pinsetre er jo å se.

Eh javel ja. God helg var det visst det skulle stå her.

Hoy!

God fredag!

Kom hjem fra Danmark i natt med Color Line.. ble en litt rar tur, ingen hadde fortalt oss at det var nationaldag i Danmark! Handleturen til Bilka ble dermed en tur i Fårup sommerland ;)

Sov godt og lenge idag. Kvelden byr på koding av programvare og bestilling av billetter til Kina.

Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Pilestredet. Om 20 minutter møte med dekan. Om en del timer fest og morro. Med litt øl. Er jo tross alt langhelg og rød dag på mandag. Det er litt lett til å bli gal av, men det er ingen røde dager før jul nå. Det er litt trist.

God fredag fra gullstuen på OSL. Fast track var faktisk fast idag og mange tryglet om å slippe inn der da køen ellers gikk gjennom hallen. Fra flyplassen skal transport vente på meg, oppgradering til suite sier hilton.com og spennende utflukter er booket. Så nå burde alt gå på skinner. :cool:

Måtte alle få en helg helt i henhold til spec.

God helg ja! Uttrykk for regn her øst i Oslo, og nå nærmer det seg leggetid. Standby på OSL i morgen tidlig! Nyt helgen dere som har fri! :-)

Back