• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happy fredag!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
God tidlig morgen fra Dublin!

Ferdig med ukes do's and don'ts, nå straks ut til flyplassen og polarbrødklasse via Oslo til vakre Trondheim!

Heldigvis reisefri i påsken før reisemaset begynner igjen uken etter og fortsetter til slutten av Juli!

Klinker for 4 år på rad inn EBD med god margin.

Nå skal det soves et par timer, nyt en herlig fredag og kos dere med tacoen. :)

Kim

God tidlig morgen fra Dublin!

Ferdig med ukes do's and don'ts, nå straks ut til flyplassen og polarbrødklasse via Oslo til vakre Trondheim!

Heldigvis reisefri i påsken før reisemaset begynner igjen uken etter og fortsetter til slutten av Juli!

Klinker for 4 år på rad inn EBD med god margin.

Nå skal det soves et par timer, nyt en herlig fredag og kos dere med tacoen. :)

Kim

Vakre Trondheim ja.
Helt enig, født og oppvokst der og er derfor like vakker selv, samt beskjeden som en Trønder skal være.

Bra vær her i Florida, en liten kaldfront som passerer idag og vi har venner på 2 båter som skal krysse Gulfstrømmen til Bahamas, men ikke nå, litt for krappe bølger og en av damene ble sjøsyk så dem måtte komme tilbake til Florida nå er vel vinduet stengt 5-6 dager.

http://forecast.weather.gov/shmrn.php?mz=amz650&syn=amz600

Hvis noen er intresert: https://www.sunny.org/webcam/

God fredag morgen fra Ris. Formen er ikke bedre - så da blir det nok en dag er hjemme med pledd og bøker. På den lysere siden så kan vi alle glede oss over at dagen er 8 timer lysere...det merkes:-)

God tidlig morgen fra Ensjø.

Her står bilsalg på agendaen idag. Om alt går som planlagt er vi uten bil fra rundt lunsjtider.

Ha en bilfri helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God tidlig morgen fra Ensjø.

Her står bilsalg på agendaen idag. Om alt går som planlagt er vi uten bil fra rundt lunsjtider.

Ha en bilfri helg.

På vei inn i MDG eller blir den bilfrie perioden av kortere karakter?

Den blir av en kortere karakter. Om alt klaffer er bil på plass igjen neste uke før påske. I verste fall blir det en bilfri påske i ekte MDG-ånd.

God fredag, god helg og god påske til deg som reiser i dag eller bare tar påskeferie :)

Ser ut som været legger Østlandet på den varme siden - pluss 15 grader i helgen - TAKKER.

jan

God palme fredag, ny morgen, ny trikk. Vanlig dag på jobb før bilen skal pakkes og kursen settes mot Beitostølen i kveld. Ankomst GT foran peisen er alt bestilt [emoji483]

Endelig fredda! God morgen fra Grønland - sol og fint vær[emoji3] Men ikke helt optimal start på dagen, da den starter hos tannlegen... Bestilte en liten påsketur i går, ikke til fjells, men til Køben. Overraskelse til madammen, så håper hun blir fornøyd. Ha en strålende helg.

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra toget.

Ble en halvtime forsinket etter å ha forsøkt å imponere Tantor med ninja-triksene mine. Det medførte noen knuste glass og litt elendighet.

Men nå er jeg på vei til kontoret.

Siste dag før ferie, og jeg gleder meg sååååå sinnsykt!

Ha en fin en

Hei og hopp fra BGO. Første uke i ny jobb er snart over og da venter kystflyet BGO-TRD-BOO-TOS og 10 dagers påskeferie nordpå før WF flyr oss direkte hjem med siste fly 2. påskedag TOS-BGO. Kjøpte setene for 11 måneder siden, så man kan trygt si at denne turen har man vist om lenge!

Gleder meg over vinterlige forhold nordpå, EBD (drikke på 3x flights i dag, lol, selv om SAS neppe vet det siden jeg ble EBD etter booking av flightene ovenfor ^^) og generelt avslappende dager (dvs. mat, topptur, sove - repeat). Herlig!

Enjoy påsken, hvor enn du måtte være!

God kortfredag. Dagen i dag må være kort for å veie opp most langfredag neste uke. Ellers ingen planer enn å finne et fly etter hvert og dra dit pepper'n gror eller bortenfor. Ha en fin dag!

Hepp hepp. Her står man ikke foran noe mer spennende enn en tre dagers langhelg. Så det. Men først skal man gjennom et skift til.

Tantor? Har Mia fått avløsning? Eller har hun ... nei, we don't want to go there. :D

Fortsatt hundrevis av strandede Delta-passasjerer nede på lokalflyplassen et døgn etter onsdagens moro, men får håpe de har ryddet opp nå. En norsk familie på vei fra Norge til Orlando fikk forsiden i lokalavisen. men VG plukket visst aldri opp den.

Vel vel - ha en god påskeutfart, hvorhen du er i verden. Mas mas mas over hele linja blir det ihvertfall.

God fredag fra det Tønsbergske.
Innom byens hospital for noen gjennomganger. Så langt alt bra.
Hjem igjen i ettermiddag. Mange timer i bil i dag, men fint vær og lite trafikk gjorde det greit bort. Spørs hvordan det går med påsketrafikken i ettermiddag da når man skal hjem igjen.

Mens jeg ventet fikk jeg meg meg denne supre dokumentaren fra flightdekk hos SAS over Atlanteren. Anbefales!! https://finalcall.travel/no/dokumentar-behind-the-scenes-hos-sas-flight-deck-episode-2/

God helg!

God ettermiddag fra kontoret. Lite som skjer - tror jeg må finne meg noe nytt - for jeg har jo bare blitt omplassert. Og jeg synes Youtube blir litt kjedelig i lengden...

God dag fra havet. Store hull er laget så nå er det på tide å dytte store rør nedi. Tror kona mente jeg skulle komme meg hjem før påskehelgen, får se hva vi får til.

Ettermiddag fra Lillestrøm. Ingen god ettermiddag når man ser nyheter fra Stockholm. Ikke lenge siden man gikk der. Så tragisk! Føler med svenskene i kveld.

Back