Happi Tirsdag

learjet

oversheriffmester
Staff member
Medlem
God morgen fra bortekontoret på Ensjø

Egentlig godt å starte opp kontorering etter ferien,
Faktisk første ferien på en del år hvor jeg har logget helt ut. Kanskje derfor jeg var helt knekt i går kveld, ette å ha måtte konsentrere meg en hel dag på jobb...

Jentene i heimen er ganske glad i is, og de kunne fortelle meg at nesten rett over veien fra kontoret så finner jeg Happis, som sies å være en av de bedre is sjappene i byen. Har ikke testet ennå, men ser muligheten i dag. Frøkna tenkte seg på bytur og har truet med å komme innom så vi kan spise litt is. Tenker det høres ut som en god plan.

Men nå må vi ha litt kaffe for å komme litt i gang

S

God tirsdag fra kontoret

God morgen. Bil for tog i dag, da nevnte bil jo skal returneres. Men har pakket løpesko, så da blir det løp for tog hjem, og man kan ticke av dagens trening. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her er det fortsatt arbeidsledighet for tog men mandag venter hverdagen igjen. Satser på å få inn en sykkeltur i dag mens man fortsatt har "god" tid til slikt, selv om man nok innimellom skal få til å sykle de drøye 6 milene hjem fra jobb

God dag fra bortekontoret.

Dag to med Mazda for tog istedenfor Skoda for tog. Det mest merkbare er at man har oppgradert fra 2011-modell til 2021-modell, så der jeg før satt og gasset, bremset og clutchet, var det bare å la den adaptive cruisekontrollen gjøre jobben mesteparten av vegen. Også sitter man så utrolig mye bedre i den.

Ellers klarte Nettbil å bli kvitt den gamle Skodaen til en overraskende grei pris i går, så jeg klager ikke.

Ha en god en :)

Hepp fra andre siden av fjorden hvor el-hingsten skal på sitt første spa. I kveld er det date med lissom-First i sofaen og det gleder jeg meg til.

God tirsdag fra jobben! Fint vær i dag også. Jeg lurer på hva ungene ønsker seg til middag i dag. Konemor er jo bortreist så far står for showet frem til torsdag. Det enkle er gjerne det beste som Rema 1000 sier så det blir nok noe enkelt.

God morgen fra Tvedestrand. Her er det ikke noe for tog. Første dag av "sommerferien" for meg. Her er det helt dødt, ingen på noen av de 10 nærmeste hyttene. Vi er her sammen med mine foreldre, som er sammen en, hva man bør kalle langveisfarende gjest. Christchurch på New Zealand er lenger enn en langweekend unna. Oppholdet vårt blir bare til torsdag kveld, da vi må i begravelse til konas tante på fredag.
Planen for dagen er å få robotgressklipperen til å fungere, se om vi finner en bensinstasjon som både selger og har 98 oktan på tankene og muligens kappe opp et par trestokker. Kanskje blir det også årets første bad i sjøen i Norge. Jeg har ikke badet i saltvann siden Kota Kinabalu i januar. Kanskje blir det is til dessert også.

God tirsdag fra Dubrovnik. Ankret opp under innflygingen til DBV. Lunsj inntatt og nå stek på dekk.

Tog, sarru? Her i strøket er det bare godstog ….

G’morgen. Allerede rukket en tur i treningsrommet i ‘klubbhuset’ og er klar for dagens innsats.

Debbie gled rolig forbi oss og la igjen noen rolige regnbyger. Ikke noe brutalt. Men du skulle ikke mange miles’ene sørover før de fikk skikkelige nedbørsmengder. Pussig system. Det bare parkerte og øste ut vann ..

Oh well .. Slapp ihvertfall å bli våt da jeg luftet bikkjene.

Back