• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Happi laurdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Og hvorfor er det happi laurdag? Jo, fotballen er tilbake! Dog bare den tyske, men Fox kjører Haaland, så da er det greit. I nøden spiser selv Fanden sylteagurk. Kanskje. Men Haaland selger i USA også.

Nå har jeg vært i boblebadet, drukket skåtsk og spilt høy musikk i hodetelefonene mine. Så da er jeg glad og klar for bingen.

Tralla-la-ka-bom!

Glad foppalfri lørdag... Nespresso og nyheter er kombo`n også denne morgenen. Opphavet ønsker seg banankake så da blir det vel en Nespresso til på Kolbotn om ikke alt for lenge. Satser på en bra tur på bena i løpet av ettermiddagen. Nyt lørdagen du også.

Mornings fra Hvalstad. Solen skinner og kun 50% av husholdninger er oppe, men mistenker det tallet snart øker til 75%. Planen er å komme oss en tur ut å se på noen dyr, kanskje spise en vaffel, før jeg planlegger en løpetur opp til Skaugumåsen. Gjorde det 16/5 i fjor, og gjentas det i år, blir det jo en tradisjon. Take away står på planen i kveld, men siden nasjonaliteten ennå ikke er bestemt, er det også åpent hva som skal i glasset. Ha en fin dag

God 16.mai folkens - dagen før dagen. Vi for se om Europa åpner for mer flytrafikk etter 1.september - jeg klar for mange turer til høsten, vinteren og våren vis Europa vil og kan. Vi for ikke håpe at billett prisene skyter høyre enn at folk kan reise ofte.

Ha en god lørdag der du befinner deg - jeg skal holde med i Groruddalen og kanskje en tur til OSL for noen bilder av parkerte fly <.9

<jan

God morgen fra Orkland.:)

Det snør- kort sagt, og mye av sorten også. Men nå skal man se at værgudene har nye ting på gang. Det ryktes om både høytrykk og litt sol etter helgen, så vi får stå av noen hvite til tenker jeg.

Her var man uhyre tidlig oppe alt klokken 05.55. Med lite planer på tapetet borger det for en lang dag. InfiniteFlight er fyrt opp for ukens 4 langtur med SWISS. ZRH-ATL, ATL-ZRH og ZRH-SFO er unnagjort, og returen SFO-ZRH er godt i gang. Med landing i ZRH utpå ettermiddagen får det bli ukens dose med flysimulator.

Med eller uten snø, ha en aldeles god en.:)

Last edited:
God formiddag, sen oppstandelse Vestpå.
Ute blåser og regner det, det gir ro i sjelen når en er vokst opp med sånt vær, og man kan trygt parkere alle planer om plenklipping :)
Kaffekopp nr. 2 er inntatt, tror dette skal bli en finfin dag, innendørs enn så lenge.

God morgen fra hovedstaden.

Ingen store planer for dagen - arvingen sitter fortsatt i pysjen med iPad så null stress her.

Plan B for sommeren ble påbegynt i går kveld etter at reiserådene ble klare. Både Erzscheidergården i Røros og Britannia Hotel i Trondheim skal testes i løpet av sommeren. Granka en uke i slutten av juli utgår nok ganske sikkert [emoji6]

Ha en finfin lørdag!

God lørdag fra EDI.

Fikk telefon i går at jeg måtte reise til Rotterdam i dag for covid-test, så skal de prøve å få oss til Brasil uti neste uke med en eller annen chartermaskin.

Hater vanligvis EDI, siden flyplassen er overpakket med folk, men nå er det ganske glissent her.

Får se om denne reisen er verdt å skrive reisebrev om etter hvert.

Ha en fin lørdag med eller ute munnbind :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Hei fra Stavanger. Fikk gjort unna den siste resten av nødvendig indretjeneste nå i formiddag så nå er det nesten klart her. Må bare ut å gjøre noen siste nødvendige innkjøp. Det ligger an til hamburgere og pommes frites her i kveld. Ha en fin en, forumister.

God lørdag fra Lillestrøm. Avslapning her før 2 familielag i morgen. Fint å bare subbe rundt i joggebuksa etter å ha handlet og ordnet det som skal gjøres.

Før matorgie i morgen blir det brødskive og klassikeren spagetti ala capri i dag

Ha en fin en

Hei fra knausen.. Har gått en tur med familien i håp om å løsne ryggen litt. Det ble en tøff økt hos kiropraktoren i går med en lite happy ending. Etterdønningene har jeg aldri opplevd maken til og knasker Paracet noe jeg sjeldent gjør. - sterk sympati herfra til de som virkelig har ryggsmerter.

I kveld blir det andeconfit med mor etter barna er i seng og mesteparten av tankekapasiteten nå er mest på hva den skal skylles ned med.

God kveld fra OSL.
Neida vi skal ikke fly kun titte litt og overnatte på Radisson. 10 uker siden siste gang på OSL, begynnelsen av mars. Utrolig rart å være her igjen, og trist. Tomt og mørkt overalt. Utrolig at et virus forårsaker dette... Kun tre uker til flytur heldigvis, det gleder jeg meg til noe helt utrolig.
Ha en fin kveld!

Back