Håp for Rygge
Det kan bli utvidede åpningsrtider på Rygge:
http://www.hangar.no/news/117/ARTICLE/1233/2008-01-14.html
Det kan bli utvidede åpningsrtider på Rygge:
http://www.hangar.no/news/117/ARTICLE/1233/2008-01-14.html
Svenske byer kan også melde seg på faktisk, f.eks Uddevalla som ligger mitt mellom RYG og Landvetter.
Gardermoen - Oslo sentrum: 39.9 Km
Rygge - Oslo Sentrum: 57.6 Km
Tenk deg om litt før du skriver , Ja Rygge er en Provins flyplass, men hvem har noen gang brydd seg om 2 mil lenger/mindre om man finner en billigere billet..
Og når det er like bra vei begge veier ( To-felts E6 ) så er det i en reel sammenheng også....
Velkommen Rygge!
Gardermoen - Oslo sentrum: 39.9 Km
Rygge - Oslo Sentrum: 57.6 Km
Det tar 1h+ å kjøre fra Oslo til Rygge og litt over en halv time til Gardermoen og langs E6 fra Oslo mot Rygge er ikke like bra.
Uten bil er det selvsagt helt annerledes da det med kollektivtrafikken er tungvint å komme seg til RYG
Endel svensk trafikk kan man nok få, men man kan ikke overdrive dette heller. Og Uddevalla er definitivt ikke midt mellom RYG og Landvetter. Uddevalla-GOT bør vel gå på ca 45 min kjøring, det har jeg aldri vært i nærheten i mellom RYG og Uddevalla. (og jeg har en ganske "bra" rekord Oslo-Gøteborg)
11. februar starter Timeekspressen opp rutebuss hver time fra Bussterminalen i Oslo, og denne tar en time.
45 min er selvfølgelig ingen normal kjøretid ut til Landvetter fra Uddevalla, men jeg tviler ikke på at det er noen norbaggar som har prøvd :wow:
Oslo Metropolitan Area er nødt til å få en annen IATA kode enn OSL:baeh:71:
Det er vel heller her problemet ligger, enn at RYG og TRF er med i Oslo Metropolitan Area. Er OXL ledig?![]()
Enig i det meste du skriver bortsett fra at det ikke tar 1t+ å kjøre fra Oslo til RYG. Jeg bor/bodde på Oppsal og med bil bruker jeg 10min (ca30 mot ca40) lengre til RYG enn OSL. Uten bil er det selvsagt helt annerledes da det med kollektivtrafikken er tungvint å komme seg til RYG
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.