- Han ba meg bruke kroppen hans som pute.

Som en størrelse XXL så kjøper man vel heller ikke en liten bil og forventer at bilforhandleren stiller med en større bil når overtakelsen skal skje?

Som en størrelse XXL så kjøper man vel heller ikke en liten bil og forventer at bilforhandleren stiller med en større bil når overtakelsen skal skje?

Nå er jeg ikke blandt de slankeste i verdenen, men tar godt med hensyn når jeg skal ut å fly smått, som feks Q400, F50 og sånt og forsøker å få en rad med ledig sete vedsiden av meg, men samtidig, på hjemmebane, så er det Nissan Micra jeg kjører! ;)

-A

Det jeg syns er litt rart, er at med en gang det er en morsom artikkel som ender godt for det som tilsynelatende er offeret, så nevnes det ikke med et ord at det var SAS som ordnet opp.

Here we go again...ja, vi er alle ute etter å "ta" SAS...:rolleyes:

Det går jo klart frem av artikkelen (som jeg regner med at folk leser før de kommenterer) at det er SAS det dreier seg om, og tråden er til og med merket med SAS-logo. Hvorfor i all verden skulle man spesifikt nevne SAS i kommentarene?

Last edited:
Krsjjjnnnnnnn, fnis. Jeg likte det at de hadde tullet med det fra før av, pleier ofte å gjøre slikt selv :p Uff. Det skal ikke være lett altså. Spesielt hvis man føler at det er upassende å si i fra.

Back