gilera Canonskytter 29 Nov 2009 #1 Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Måtte jo få med disse En Thomas Cook Og litt annet som var her i dag Må si jeg liker dette flyet Takk for titten
Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Måtte jo få med disse En Thomas Cook Og litt annet som var her i dag Må si jeg liker dette flyet Takk for titten
pgaa ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #2 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Fine bilder.. Noe som heter LOT Charters å, visste jeg ikke. CRJ,ene i SAS-livery er lekre saker..
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Fine bilder.. Noe som heter LOT Charters å, visste jeg ikke. CRJ,ene i SAS-livery er lekre saker..
svgspotter ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #3 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Knall fine bilder Bjørn! veldig fin tur vi hadde!
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Knall fine bilder Bjørn! veldig fin tur vi hadde!
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 29 Nov 2009 #4 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Flotte bilder - artig med slike sjeldne på norsk jord!
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Flotte bilder - artig med slike sjeldne på norsk jord!
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Nov 2009 #5 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag pgaa said: Fine bilder.. Noe som heter LOT Charters å, visste jeg ikke. Click to expand... LOT startet et eget datterselskap (LOT Charters) tidligere i år med tre Boeing 737-400. Maskinene kommer fra Centralwings, sammen med ytterligere en 737-400 til bruk for LOT mainland. Ellers veldig fine bilder!
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag pgaa said: Fine bilder.. Noe som heter LOT Charters å, visste jeg ikke. Click to expand... LOT startet et eget datterselskap (LOT Charters) tidligere i år med tre Boeing 737-400. Maskinene kommer fra Centralwings, sammen med ytterligere en 737-400 til bruk for LOT mainland. Ellers veldig fine bilder!
S SpottAir ScanFlyer King 29 Nov 2009 #6 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Et bilde av en CRJ/ERJ/MD rett forfra er noen av mine favorittmotiv
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Et bilde av en CRJ/ERJ/MD rett forfra er noen av mine favorittmotiv
E Egenes ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #7 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Hah! Jeg hadde altså rett i at det var Centralwings farger på den Utrolig hvor mye bedre bildene dine blir enn mine Bjørn!
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Hah! Jeg hadde altså rett i at det var Centralwings farger på den Utrolig hvor mye bedre bildene dine blir enn mine Bjørn!
Even92LN ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #8 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Vakkert! CRJ'en må være de vakreste maskinene til SAS spør du meg, nå som MD-80 går bort =)
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Vakkert! CRJ'en må være de vakreste maskinene til SAS spør du meg, nå som MD-80 går bort =)
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 29 Nov 2009 #9 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Fine bilder : SP-LLG er en av LOT´s egne 734 som de har brukt i mange år, som så ble leid ut til Central wings, men nå er tilbake igjen.
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Fine bilder : SP-LLG er en av LOT´s egne 734 som de har brukt i mange år, som så ble leid ut til Central wings, men nå er tilbake igjen.
K Kim777 ScanFlyer Blue 29 Nov 2009 #10 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Lekkert detta her ja Bjørn, Var stilig den fra LOT Charter.
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Lekkert detta her ja Bjørn, Var stilig den fra LOT Charter.
gilera Canonskytter 4 Dec 2009 #11 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Takker for kommentarer! Det ble ganske kaldt etterhvert så det er godt å ha bil ^_^
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag Takker for kommentarer! Det ble ganske kaldt etterhvert så det er godt å ha bil ^_^
E Egenes ScanFlyer Gold 4 Dec 2009 #12 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag gilera said: Det ble ganske kaldt etterhvert så det er godt å ha bil ^_^ Click to expand... Blå kjeledress Bjørn, blå kjeledress..
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag gilera said: Det ble ganske kaldt etterhvert så det er godt å ha bil ^_^ Click to expand... Blå kjeledress Bjørn, blå kjeledress..
BSSW Browncoat 4 Dec 2009 #13 Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag *kremt* Jærbunad...! EDIT: Tror jeg har hørt ordet "traktordress" bli brukt om de også... Last edited: 4 Dec 2009
Re: Hamburg International og LOT Charter på Sola i dag *kremt* Jærbunad...! EDIT: Tror jeg har hørt ordet "traktordress" bli brukt om de også...