• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Halv pris på intra-europe business-upgrade hos Swiss.

Re: Halv pris på intra-europe business-upgrade hos Swiss.

Merkelig... Prøvde en t/r OSL-ZRH i romjulen og da var det fremdeles ca 1000,- NOK for upgrade hver vei.

Det er jo summen jeg har pleid å betale. Med mindre de først har økt prisen for upgrade da.

Fine priser.... Fatter ikke at ikke SAS kjører mer av dette. (det er vel Z klasse dette heter)

Prøvde også å gjøre dette, 940kr og da kunne jeg bare hake av utreisen. For den prisen kan jeg heller kjøpe noen ekstra flasker champis på destinasjonen.

Merkelig... Prøvde en t/r OSL-ZRH i romjulen og da var det fremdeles ca 1000,- NOK for upgrade hver vei.

Det er jo summen jeg har pleid å betale. Med mindre de først har økt prisen for upgrade da.

Fnate: Les betingelser:

SWISS BUSINESS UPGRADE EUROPE: NOW 50% CHEAPER
Booking period: 01.12. - 05.12.
Travel period: 10.01. - 31.03.

Fnate: Les betingelser:

SWISS BUSINESS UPGRADE EUROPE: NOW 50% CHEAPER
Booking period: 01.12. - 05.12.
Travel period: 10.01. - 31.03.

Fnate not so flink readin'

Then offer good. This Fnate in nutshell. Post before think.

Samme opplegg som i fjor - http://forum.scanair.no/showthread.php?t=55543 - men to måneder lenger reiseperiode. Synes ofte det er helt elendige connectiontider i Zürich - til tross for SWISS' to daglige avganger. SAS-ruten gir stort sett de beste connectiontidene.

Hmm, jeg får det heller ikke til å fungere. Rart, kanskje det fungerer fra i morgen. Ser at de andre tilbudene i adventskalenderen gjelder fra torsdager.

Prøvde også på nytt innenfor perioden som var angitt, men funket ikke. Klok av skade holdt jeg tåta.

Det er ikke slik at man må oppgradere etter booking da?

Back