Halv pris på bonusreiser i Skandinavia+Finland

Re: Halv pris på bonusreiser i Skandinavia+Finland

Prøvde nå til kl halv ett, og var fortsatt 12 000. Men i morges virket det, så nå er det bestilt! :)

Jeg spurte på chat-funksjonen på SAS.no, og de sa at de ble lagt ut ved midnatt.. men nå er de vel ute uansett! :up:

Jeg har bestilt bonusreise: arn-osl-tos t/r 2 personer. Kan den ene starte i Oslo? og fortsette reisen?

Hvorfor får man ikke velge seter når man bestiller bonusbilletter i Eco Extra eller Business ? Er dette noe man kan ringe SK om slik at de kan fikse det :) ?

Hvorfor får man ikke velge seter når man bestiller bonusbilletter i Eco Extra eller Business ? Er dette noe man kan ringe SK om slik at de kan fikse det :) ?

Jepp, tror det stemmer :)
For er litt forskjellige bookingsider for EB og vanlig booking, så jeg tror ikke de har lagt inn funksjonen for setevalg på siden for EB reiser.
Så jeg tror nok at en samtale til SAS kan gjøre susen ;)

Jeg har bestilt bonusreise: arn-osl-tos t/r 2 personer. Kan den ene starte i Oslo? og fortsette reisen?

Uh, er usikker på om jeg forstår deg rett..
Slik du tenkter på rutene?:
Person 1: ARN-OSL-TOS-OSL-ARN
Person 2: OSL-TOS-OSL-ARN

Slik du tenkte? ^_^

Takk for kjapt svar pilot94 :)
Er det noen her inne som har prøvd å reservere seter etter bestilling av bonusreise i disse klassene og har erfaringer med dette ?

Er det noen her inne som har prøvd å reservere seter etter bestilling av bonusreise i disse klassene og har erfaringer med dette ?

Har sjekket dette opp litt, og de mente trodde at man skulle få reservere sete ved bestilling :drunk:

Men om du ringer på 05400, eller ta kontakt via chatten på sas.no, så vil de gjerne reservere seter for deg! :D

Hmmm, da har de misforstått til de grader..
SAS pleier nå å være medgjørlige - gode seter trenger jeg ;) Takk skal du ha !

#Se min tidligere post i tråden der jeg også etterspør dette.

Har snakket med 05400 , de kunne reservere seter på min del ut og inn av Norge, men ikke på innenlandsdelen..... Forstå det den som kan. Jeg forsøkte også å dra innom på TRD for å få de til å reservere seter , men de kunne heller ikke legge inn på innenlandsdelen....
Høres rart ut....

Tok ut en bonusreise i biz med SAS og Blue1 for et lite år siden (OSL-ARN-HEL-CPH-OSL), og kunne fint velge og endre seter så mye jeg ville.

Meldingen under har stått siden lørdag forrige uke og feilen er fortsatt ikke rettet. Ser at SAS "are doing our best to solve this as soon as possible." La oss håpe at dette blir rettet før kampanjen avsluttes i august :rolleyes: :p

Right now the price in points shown while booking is not correct for members with a co-brand card or for destinations with a discount. We therefore ask you to try later. We are doing our best to solve this as soon as possible.

Ja det var så jeg tenkte. En reisene kommer med fra Oslo til Tromsö. Så hjem sammen til ARN.

Og da har man fått erfare en ny "forbedring" av Eurobonus...

Rabatten på 500 poeng pr voksen på Eurobonusreiser som man hat fått ved å ha et co-brandet Eurobonuskort (f.eks. EB Mastercard) avvikles 31. mai :rolleyes:

www.saseurobonusmastercard.no

Hvor lang tid tar det vanligvis før poengene ruller inn på konto etter en hotellovernatting?

Normalt ikke mange dagene. Maks en uke, normalt. Når det er sagt tror jeg at jeg har vært borti nærmere 3 uker før poengene kom inn.

Da satser vi på maks en uke :) Takk for meget kjapt svar Hickok !!

Säkert en dum fråga men räknas bonusresor som kvalificerade resor för til Sølv- eller Gullnivå? Verkar ju väldigt osannolikt att det skulle göra det men jag kan inte se att det står något om det på hemsidan.

Säkert en dum fråga men räknas bonusresor som kvalificerade resor för til Sølv- eller Gullnivå? Verkar ju väldigt osannolikt att det skulle göra det men jag kan inte se att det står något om det på hemsidan.

Nei, det gjør ikke det

Back