Halv pris på bonusreiser i Skandinavia+Finland

pilot94

ScanFlyer Silver
Halv pris på bonusreiser i Skandinavia+Finland

Denne mailen tikket inn fra EuroBonus idag tidlig!

Altså som de hadde bare i Norge for en tid siden, halv pris på bonusreiser. Dette liker vi! :cool:

EB_halvpris_sommer_550x200.jpg

http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Halv-pris--hele-sommeren/?WT.mc_id=NOEM1315

Bestilling fra 1.mai ;)

Last edited:
Re: Halv pris på bonusreiser i Skandinavia+Finland

Nå kommer tillbudene seg :) Dette liker jeg godt, kanskje jeg får tid til en langhelg med ferie i sommer.

Ja, jeg tror også folk kommer til å kvitte seg med maange poeng i sommer, noe kanskje SAS ikke har så mye imot :colgate:

Har selv klar vertfall en booking som blir lagt inn på lørdag ^_^

Bare lurer på en liten ting. Hvis man bestiller en "Business" - billett, får man da tilgang til lounge? Jeg har hørt skrekkhistorier om passasjerer som ikke slipper inn i loungene. Personalet påstår det ikke er "fullverdige billetter". Har noen svar på dette ?

Og mens jeg er i gang - hvordan vil dere rangere SK - loungene i Skandinavia :) ?

Jeg har flydd business på bonusbillett, og slapp fint inn både på OSL, HEL og CPH. ARN prøvde jeg ikke, for der hadde noen gjemt loungen på et lurt sted.

Vet ikke hvordan de kan påstå det. Har de ikke en slik kortleser de scanner billetten i, og så forteller den om man har adgang eller ikke?

Undertegnede har bare hørt "skrekkhistorier" fra bekjente på reisefot. Må si det frister med en slik tur kommende sommer :) For oss som ikke opplever slik luksus til vanlig er dette er godt tilbud fra SK!
Jeg husker fra 2008 at de scannet billetten min før jeg fikk slippe gjennom Fast Track ved CPH.
Den gangen hadde jeg Eco Extra billett.

Bare lurer på en liten ting. Hvis man bestiller en "Business" - billett, får man da tilgang til lounge? Jeg har hørt skrekkhistorier om passasjerer som ikke slipper inn i loungene. Personalet påstår det ikke er "fullverdige billetter". Har noen svar på dette ?

Og mens jeg er i gang - hvordan vil dere rangere SK - loungene i Skandinavia :) ?

Det er ingen fare for å ikke slippe inn i lounge med en Business reward billett. Har brukt dette ofte for å ta med familie og venner ut på tur, og det er aldri et spørsmål i loungene.

Kan hende skrekkhistoriene stammer fra folk som har oppgradert ved gate eller innsjekk. Da har du meg bekjent ikke tilgang til lounge.

Så kjør på.

Flott - takk for svar Martin og Fnate :)
Jeg skal ikke utelukke at skrekkhistoriene har sin opprinnelse der.
Føler jeg må benytte tilbudet mens det er her!

Skal ikke være noe problem å komme inn i SAS-loungen og å bruke SAS FastTrack. Men for sikkerhets skyld kan du jo ta med utskrift av bookingen. Loungen i København er desidert best, ellers liker jeg min "lokale" Scandinavian-lounge i Oslo langt bedre enn loungene i Stockholm. London overgår både Oslo og Stockholm, ellers er både Brüssel og New York store og hyggelige lounger. Jeg har ikke besøkt de to nye i Paris og Helsinki, men regner ikke med at de er så bra. Det siste er særlig synd ettersom det er huben til et Star Alliance-medlem.

Last edited:

Når åpnes dette for salg?

Kl. 00:01 natt til i morgen, 1. mai? Eller er det julekalenderklokke på dette, dvs kl 09:00 eller noe i den duren? ;)

Når åpnes dette for salg?

Kl. 00:01 natt til i morgen, 1. mai? Eller er det julekalenderklokke på dette, dvs kl 09:00 eller noe i den duren? ;)

Bilettene legges ut ved midnatt ;)

Right now the price in points shown while booking is not correct for members with a co-brand card or for destinations with a discount. We therefore ask you to try later. We are doing our best to solve this as soon as possible
Godt forberedt dette her :rolleyes: Ser at poengprisen er korrekt, men den tar ikke hensyn til f.eks. EB Mastercard, noe som skal gi fratrekk på totalen på antall poeng.

Last edited:

Godt forberedt dette her :rolleyes: Ser at poengprisen er korrekt, men den tar ikke hensyn til f.eks. EB Mastercard, noe som skal gi fratrekk på totalen på antall poeng.

Såvidt jeg husker kommer dette fratrekket som en egen transaksjon etter at reisen er gjennomført.

Nå er det fryktelig lenge siden jeg har hatt en bonusreise med sas, så var godt med eco extra til 8000! :)
Men et spørsmål, teller en bonusflyvning som kvalifiserende reise?
=)

Nå er det fryktelig lenge siden jeg har hatt en bonusreise med sas, så var godt med eco extra til 8000! :)
Men et spørsmål, teller en bonusflyvning som kvalifiserende reise?
=)

Nei, du får ingen poeng på bonusreiser, altså ikke kvalifiserende ;)

Får man ikke velge seter ved bestilling på Eco Extra innen skandinavia....??

Mener rabatten for co-branded EB-kort blir fratrukket ved kjøpet, dvs at 2 stk i Y ville "kostet" 5500 x 2 = 11 000. Man får 500 poeng i rabatt pr voksen.

Sjekket for moro skyld en award-booking for 2 voksne til CPH utenom kampanjeperioden og da er det 23 000 poeng for Y (11 500 x 2), dvs at rabatten på 500 poeng pr voksen for co-branded EB-kort trekkes fra i kjøpsøyeblikket.

SAS IT har kanskje fri i dag, så da får man vente til senere med å booke.

Back