• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hallo, Sterling!!!!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Penga er deres hvis dere vil fly til Bradley, Connecticut ... :hi2

http://www.usatoday.com/travel/flights/2005-05-11-bradley-flights_x.htm

Og trenger dere mer info, er flyplassens hjemmeside her.

You never know....

State officials say they are negotiating with more than one airline that could qualify for the incentives, which were approved Monday by the airport's board of directors.

Kjører gjennom Connecticut om moindre enn to uker...kan godt sjekke plassen for Sterling...;)

Ja, gjoer det. Saa kan du ringe hoevdingen mens du er der:

Managing Director
Almar Örn Hilmarsson
Phone: +45 70 33 33 70

:up:

Bra EB!! Denne posting var god!:)
Du kan jo be høvdingen møte deg på flyplassen i Rekjavik på vegen tilbake til Norge;)

Originally posted by EB
Høvdingen flyr nok Iceland Express...

Er Iceland Express det selskapet som Bruce Dickenson (vokalist i Iron Maiden) flyr for i "fritiden" sin...?

Originally posted by TOS

Er Iceland Express det selskapet som Bruce Dickenson (vokalist i Iron Maiden) flyr for i "fritiden" sin...?

Nja, delvis, han er ansatt i det britiske selskapet Astraeus, som utfører flyvningene for Iceland Express, men Astraeus flyr også charter med eget flightnummer, og har fly i egne farger i tillegg til de som er malt i Iceland Express farger. Sist jeg leste om han fløy han 737, og blant annet for Iceland Express, men det er mulig han har gått over til 757, ikke vet jeg.

Fordomsfull som jeg er trodde jeg at ex-rockestjerner verken hadde hørsel, fysikk eller psyke til å bli piloter, men der tok jeg tydeligvis feil! :p Jeg har tydeligvis sett for mye på "The Ozbournes"...

Originally posted by TOS
Originally posted by EB
Høvdingen flyr nok Iceland Express...

Nei, Iceland Express leaset inn Austraeus, hvor han flyr B757 og ikke B737.

kanskje noen burde tipse SAS også da.. dem lever jo ikke akkurat overskudd på regnskapene for tiden da :)

Iceland Express benytter ikke mere AEU som operatør - fra starten af maj benytter de i stedet Jet-X med MD80.

Da har Bradley faatt napp med en LAX-flight ... Song tar den. Lurer paa hvor mye de faar for det ...

http://www.usatoday.com/travel/flights/2005-06-01-conn-lax_x.htm

Originally posted by PP
Iceland Express benytter ikke mere AEU som operatør - fra starten af maj benytter de i stedet Jet-X med MD80.

Du har både ret, og så ikke alligevel. For Iceland Express benytter nu både Jet-X (JXX) og Astraeus (AEU).

London/Stansted flyves forsat med en B737 fra AEU. København derimod flyves nu med en MD80 fra JXX. Hvilken maskine der flyver de 2-3 afgange om ugen til Frankfurt/Hahn er jeg ikke sikker på.

Back