Hakke gjort dette siden ifjor!

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Nei, nå rykka det rett og slett for mye i utløserfingern at jeg bare måtte ta meg en tur opp til gode, gamle Oslo Lufthavn. Det var tidvis flott lys, men blei litt bismak på det hele. Følte ikke at jeg helt var i mitt ess, men dette er heldigvis bare én av MANGE turer i år, så får satse på at det kommer seg utover året. Det er jo over 11 måneder igjen! Uansett, her kommer en liten samling av hva OSL, et par Canon-kameraer påmontert hvert sitt L-objektiv og jeg, da, kunne få ut av dagen. Kom desverre ganske så seint opp, men, men….

SAS 737-705 LN-TUF by Halvor S.N., on Flickr

Austrian Arrows Fokker 100 OE-LVJ by Halvor S.N., on Flickr

Norwegian 737-800WL LN-DYD by Halvor S.N., on Flickr

Arrival and Departure by Halvor S.N., on Flickr

SAS 737-800 LN-RRU by Halvor S.N., on Flickr

Norwegian 737-800WL LN-NOD (Sonja Henie Scheme) by Halvor S.N., on Flickr

Just crossing the street by Halvor S.N., on Flickr

AirBaltic Dash 8 Q400 YL-BAX by Halvor S.N., on Flickr

Ja rent vakkert var det!

Winter Dusk by Halvor S.N., on Flickr

Norwegian by Halvor S.N., on Flickr

AirBaltic Dash 8 Q400 YL-BAX by Halvor S.N., on Flickr

Blei mye vanlig, men gitt at dette er starten følger jeg meg litt tilgitt… God uke 4!

Tøft at du fikk med fly,tog og kråke på samme bildet.

Jamt over klare og fine bilder denne gangen.

Vidar

Hvis du føler at dette ikke er "helt i ditt ess", så gleder jeg meg til å se bildene når du virkelig slår til! Her var det mye fint og utradisjonellt.

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :)

Skulle ikke Estonian starte med CRJ900 til OSL? Ikke fått med deg den?:p

Men fin serie, god start, absolutt!

fikk faktisk bilde av Estonian som kom med sitt SAAB 340! En utrolig sjeldenhet for min del! :D

Godt å høre at stemningen er bra allerede på min første bildepost for året. Takk igjen, og håper min neste tur blir enda bedre i bildene og variasjonen av flyvende motiver :)

Helt enig med sistemann! Veldig fint bilde! De øvrige var også veldig fine bilder! Dette var fint å se på og gav litt inspirasjon til å forsøke å ta turen til Gardermoen for å sanke noen godbiter.

"Light is everything",Halvor og hvis lyset ikke er med deg hjelper det lite om du er "i ditt ess eller ikke".
Opplevde litt av det samme dagen før hvor en del av bildene ble rimelig flate og fattige på kontrast.
Uansett,bra kreativitet i fotograferingen sammen med fin etterbehandling har allikevel ført til noen flotte bilder :)

Back