• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hahn Air (Opereres av Vayudoot)?

JJR

Newcomer
Medlem
Jeg og kona reiser hvert år til Madeira, primært i oktober. I forbindelse med planlegging av neste års ferie søkte jeg på Vings hjemmeside med utreise 10/10-18 med hjemreise 24/10-18. Fikk opp reiser fra Gardermoen med Hahn Air (opereres av Vayudoot). Etter det jeg har klart å finne ut er Vayudoot et indisk selskap og at Hahn Air kun opererer mindre fly. Synes dette virker litt rart. Er det noen som har erfaringer med disse selskapene?

Re: Hahn Air (Opereres av Vayudoot) - erfaringer?

Hahn Air er for det meste en salgsagent. Det er de som leverer bookingtjeneste til bl.a. FlyViking. Er nok en kode som ikke er oppdatert.

Vayudoot hadde IATA PF. Det har Primera Air idag så er de som flyr ;)

Last edited:
Hahn Air opererer forøvrig en Cessna Souvereign på rute fra Luxembourg til Düsseldorf, for de som måtte ha lyst til å fly "privatfly".

Hahn Air er for det meste en salgsagent. Det er de som leverer bookingtjeneste til bl.a. FlyViking. Er nok en kode som ikke er oppdatert.
Ørlite OT: Alaska også, såg det ut til. I allefall stod det det på kvitteringa mi.

Back