Hæppi Torsdag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hæppi Torsdag

God morgen, ja .. Etter to dager med kunder i området, merker man at det skal bli godt med en vanlig dag på kontoret. Besøket mitt går også mot slutten, og dragningen mot vestsørøstlige strøk er merkbar. Men først må sjarmøretappen(e) gjennomføres før første etappe gjennomføres i morgen.

Frokost er overstått, nå blir det litt småsurfing før jeg labber til kontoret. Camel kveder på radioen, og jeg ser det er merkbart hvitere ute enn det var i går. Prog on!

Re: Hæppi Torsdag

Allerede torsdag og snart helg - klart det blir en bra dag. Kaffe, nyheter og forum før hjemmekontoret åpner om en halvtimes tid. Nyt dagen!

God morgen fra Grønland hvor hjemmekontoret snart fyres opp. Starter arbeidsdagen her før man forflytter seg over til vestkanten for et fysisk møte. «Rusken» aksjon i sameiet i morgen, så da får det ryddes i bodene og kastes litt. Artig med både SAS og Norse til Bangkok, blir spennende å se om det påvirker priser og tilgjengelighet på bonusbilletter i særlig grad. Ha en finfin torsdag[emoji3]

God morgen fra L1. Full fart på kontoret før det blir ut å skåle litt med gutta etterpå. Ha en fjong dag

God morgen fra Forus. Andre halvdel av firedagersuken er i gang, og når den er unnagjort skal jeg ikke inn dørene her igjen før i midten av mai. Skal bli digg med litt ferie. Men foreløpig er det kaffe i koppen og kroppen og vi satser på at dagen går unna i en fei!

Morn fra hjemmekontoret. Startet dagen med 8 km sykkeltur for å levere i barnehagen. Kjenner det skal bli deilig når man fra august av har 250m hver vei til barnehagen og ikke 4 km.
Får vel jobbe litt så man kan finne noe digg til lunch etterpå tenker jeg

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer der straks inn til kontoret for en heldags med partnere fra verdens største land - utlandet.

Hadde mitt første besøk på Holmenkollen Restaurant i går, og det var egentlig overraskende bra. Jeg tok med gjestene dit pga utsikten,men jeg synes mat/pris også var veldig bra.

I kveld blir det nok et litt gamlis-sted, men jeg er jo gamlis, så det blir best.

Ha en super duper dag!

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

En sen god morgen fra bortekontoret. Viser seg at bilen var sykere enn antatt og blir borte en stund. Fjæringene foran var brukket tvers av etter kjøring på Oslo 7s Baghdad-lignende gater fulle av kratere. Heldigvis kjører D indisk Uber så man kommer seg på plass.

I kveld er det ut med gamle venner fra DXB så den blir nok fuktig..

Last edited:

Gudd dei fra gjemmekontoret.

Det kontoreres i dag, og det skal kontoreres i morgen. Heldigvis ramler det inn noen mailer fra noen hoteller jeg har booket rom hos i helgen, så jeg ikke glemmer det. Avreise er så fort som mulig etter at man har logget seg av i morgen.

Ha en god en :)

Riktig god morgen fra Kongsberg.

Det ble en natt med lite søvn gitt. Jeg har noen tabletter (prednisonol) som jeg skal ta i 5 dager og som gir søvnforstyrrelser. Men 5 dager skal jeg alltids klare. Får sove litt på dagtid innimellom.

Ellers har jobben min bursdag i dag. I dag er det 5 år siden vi fikk universitetsstatus og ble til Universitetet i Sørøst-Norge (USN). USN er et resultat av flere fusjoner opp gjennom årene, blant annet i 1994, 2014 og 2016. Lærerutdanningen i Notodden hvor jeg har min base, er imidlertid eldre enn som så. Telemark lærerhøgskole ble opprettet i 1895 og er således 128 år gammel. Vel, vel, rektor byr på kake i dag så jeg får stikke bortom Campus Kongsberg og få i meg litt kake og litt feiring senere i dag.

God formiddag fra Skaun!

Her har mer eller mindre hele fylket stått stille i morgentimene pga is og snø på veiene. Busser og biler har vært mer i grøften enn på selve veien, og politiet stengte innfartsveien til Trondheim Sentrum (E6) fra kl 06.30-09.00, så her er det maaaaange som ikke har nådd jobb, fly, tog etc i dag.

Heldigvis hjemmekontor her, så våknet riktig så uthvilt. Merkelig det der hvor ulikt tabletter virker. Jeg går selv på Prednisolon i 14 dager nå, men merker ikke noe til søvnproblemer. Til meg sa legen at man risikerte å legge på seg av tablettene, da de demper metthetsfølelsen.. hehe. :)

Det ble en natt med lite søvn gitt. Jeg har noen tabletter (prednisonol) som jeg skal ta i 5 dager og som gir søvnforstyrrelser. Men 5 dager skal jeg alltids klare. Får sove litt på dagtid innimellom. .

Så lenge man ikke spiser i søvne går vel det meste bra!

Nybilen ble hentet i går, må si det var stas å få ny Audi E-tron Sportsback i hus!

Kim

Heldigvis hjemmekontor her, så våknet riktig så uthvilt. Merkelig det der hvor ulikt tabletter virker. Jeg går selv på Prednisolon i 14 dager nå, men merker ikke noe til søvnproblemer. Til meg sa legen at man risikerte å legge på seg av tablettene, da de demper metthetsfølelsen.. hehe. :)

Ja det er merkelig det der hvor ulikt det slår ut. Det samme gjelder de immundempende medisinene transplanterte bruker. Noen får veldig store bivirkninger og andre nesten ingenting. Jeg er heldigvis i siste kategori som har hatt lite problemer med det. Jeg er ikke så veldig redd for å legge på meg egentlig selv om transplanterte er utsatt for nettopp det. Jeg var gjennom det de kaller en Wipple operasjon i august og for å få gjort det de skulle ble både tolvfingertarm og deler av magesekken fjernet. Det er ikke noe slankeoperasjon, men det bidrar til at matlysten ikke er helt som før.

Riktig god morgen fra Kongsberg.

Det ble en natt med lite søvn gitt. Jeg har noen tabletter (prednisonol) som jeg skal ta i 5 dager og som gir søvnforstyrrelser. Men 5 dager skal jeg alltids klare. Får sove litt på dagtid innimellom.

Ellers har jobben min bursdag i dag. I dag er det 5 år siden vi fikk universitetsstatus og ble til Universitetet i Sørøst-Norge (USN). USN er et resultat av flere fusjoner opp gjennom årene, blant annet i 1994, 2014 og 2016. Lærerutdanningen i Notodden hvor jeg har min base, er imidlertid eldre enn som så. Telemark lærerhøgskole ble opprettet i 1895 og er således 128 år gammel. Vel, vel, rektor byr på kake i dag så jeg får stikke bortom Campus Kongsberg og få i meg litt kake og litt feiring senere i dag.

Ja det er merkelig det der hvor ulikt det slår ut. Det samme gjelder de immundempende medisinene transplanterte bruker. Noen får veldig store bivirkninger og andre nesten ingenting. Jeg er heldigvis i siste kategori som har hatt lite problemer med det. Jeg er ikke så veldig redd for å legge på meg egentlig selv om transplanterte er utsatt for nettopp det. Jeg var gjennom det de kaller en Wipple operasjon i august og for å få gjort det de skulle ble både tolvfingertarm og deler av magesekken fjernet. Det er ikke noe slankeoperasjon, men det bidrar til at matlysten ikke er helt som før.

Flott å høre at alt går bra med deg SK384!!

Jeg bruker selv immundempende sprøyter hver 14 dag, og har gjort dette i over 5 år nå. Livsendrende medisin for meg med Bechterews, betyr at jeg fortsatt klarer 160+ reisedøgn i året. Dette i stedet for å bli ufør som NAV insisterte på var eneste rette for meg... Bra jeg ba dem ryke og reise. :)

Kim

Gratulerer - den Sportbacken synes jeg er en av de peneste elbilene som er der ute.

Tusen takk Sud! :)

Med panoramatak og alt i sort så er jeg meget happy selv. Fikk vite når jeg hentet bilen i går at selgeren hos Audi likte versjonen vi bygget så godt at han også bestilte identisk bil... haha.

Hilsen innovatør og bildesigner (51)

Kim

God ettermiddag fra Forus II,

Første del av dagen har gått med til høytideligheter på vårt lokale Flymuseum.
En merkedag for Flymuseums Norge med første spade(grave) stikk for museums utvidelsen i Sola Sjø.
Ordfører i Sola og partikollega foretok første symbolske graving med innbudte gjester fra det offentlige , Sola Kommune , Lufthavn sjef , Stasjon sjef Sola Flystasjon , presse og innbudte fra sponsorer.
Se FB sidene til Sola Flymuseum.
Om et år blir det høytidelig åpning av den nye delen av Museet.
Så tilbake til arbeidshverdagen.
Ha en fin dag.

kveld her på cocopalm ,Koh samui.Sitter her ute og nyter en Singha mens jeg titter på gekkoen som fanger insekter av ymse slag

God ettermiddag fra Stavanger. Her har solen tittet fram i dag, men varmen har vi ikke sett noe til. Har styrt litt ute i hagen her på godset, og Fido (plenklipperen) er satt i sving.
Akkurat nå hjemmekontorereres det ifm et Teams møte.
Ha en fin fin torsdag :)

God StarWars dag. Fjerde mai, eller May forth som blir til May the force be with you.
Har vært ute og fartet litt på kryss og tvers av byen i dag og sittet en del i telefoner, nå er det avslapping frem til jeg har pådratt meg såpas med arbeidslyst at jeg kan gå ut og bytte bremser på mine foreldres Mazda CX5. De har rustet fast, og nå er den ene klossen gått ned på stålet.
Så håper jeg Kimpe blir mer fornøyd en vi var, med vår ID4, som ble levert inn på verksted etter 5,5 dager og ble værende der i 5,5 uker. Først byttet de motor, så byttet de drivaksler, så byttet de hjullagre og det var feilen. Vi merket det etter 20 meter og begynte å snakke om det etter 60.

Back