Hæppi Søndæi

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hæppi Søndæi

G’morgen, ja .. Såvidt passert midnatt her hos meg. Akkurat kommet inn døren etter en totimers kjøretur fra Columbia. 77.500 tilskuere gjorde ManU-Liverpool til den best besøkte fotballkampen i South Carolina noen gang. Morsom kamp var det også, hvertfall de første 60 minuttene. Etter at reservene gjorde sitt inntog, falt intensiteten betraktlig, som ikke er unormalt i disse matchene.

Svingte forbi flyplassen også, hvor turnebussen til United sto parkert.

Ha en glimrende hviledag!

a34de4762b4f30a888b23448d49740bc.jpg

43191a0980cb4d56d3e7f8aa230de3ff.jpg

Last edited:
Re: Hæppi Søndæi

God søndag fra Ruters grå. En dagvakt venter. Finværet er definitivt over i Oslo da det har kommet inn regn i løpet av natten. Ha en fin en!

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Grått og vått på Ris - da passer det jo egentlig greit at vi skal vaske huset i dag. Men først kaffe og litt sjokolade. Ha en fin søndag - en smakebit på høsten:-)

God morgen fra Kongsberg. Grått vær her også i dag, men det blir fotballkamp på meg også i dag. Brann kommer på besøk til Drammen for å møte Strømsgodset og den kampen må jeg få med meg. Ellers ikke de store planene for dagen.

Mornings fra Tjøme. Grått her, men får vel etterhvert komme oss hjemover. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen. Her er det kaffe, nyheter og forum. Det er stille og fredelig da kona er på jobb. Litt indretjeneste etter frokost, ellers blir det nok å glo litt på tv. Er vel litt OL og Moto GP på skjermen i dag. God søndag[emoji3]

Lat søndag her! Overskyet med gløtt av sol. Det har kommet nedbør i løp av natten. Jeg og minstemann hadde tenkt å ta en runde minigolf i dag. Håper regnet holder seg borte. Eldstemann skal til Kristiansand for å se på kamp mot Start. Han får ikke spille for han har kun hatt 5 dager med trening etter ferien. I-landsproblemer der altså.

Glad søndag fra Lillestrøm også. Her får man straks komme seg en tur opp til de gamle, og så blir det forhåpentligvis takeout i kveld når favoritt-Kina-crap-sjappa skal åpne etter feriestengningen. :)

Ha en best dag

God morgen fra Marka. Mimosa passer også utmerket til tunfisksalat (men kan faktisk utrolig nok bli litt lei bacon :wow:) Fremdeles litt hangover etter fredagen og sa kommer konematerialet enda tydeligere frem hvor hun nå blir med på tur bak i krattet og har outsourcet middagen til godset til svigers.

Da ble det seier til Brann over Godset. Morro å være på kamp igjen

PS. LN-MOW og Futura. Stabæk fikk seg en skikkelig leksjon i dag. He-he.

Attachments

• FB_IMG_1722794767984.jpg
    FB_IMG_1722794767984.jpg
    136 KB · Views: 141
Back