LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 9 Dec 2023 #21 Re: Hæppi laurdag De som sier sner søker stort sett om dansk statsborgerskap.
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 9 Dec 2023 #22 Re: Hæppi laurdag LN-KOG said: De som sier sner søker stort sett om dansk statsborgerskap. Click to expand... Nei ! På Fornebu så snedde det, det kom ned sne fra himmelen. På OSL har man oppgradert til snø (sne 2.0) når LN-MOW dro i dag tidlig snødde det, men den oppgraderte versjonen skaper de samme problemene som sne 1.0 gjorde.
Re: Hæppi laurdag LN-KOG said: De som sier sner søker stort sett om dansk statsborgerskap. Click to expand... Nei ! På Fornebu så snedde det, det kom ned sne fra himmelen. På OSL har man oppgradert til snø (sne 2.0) når LN-MOW dro i dag tidlig snødde det, men den oppgraderte versjonen skaper de samme problemene som sne 1.0 gjorde.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 10 Dec 2023 #26 Re: Hæppi laurdag LN-MOW said: Turen ned fra Mosjøen gikk problemfritt. Satt i kjøkkenet bak fra Bodø mens setene lenger fram var opptatt av folk i gult ... Nevnte jeg at det sner? Click to expand... Ahhaa så da reiste du følgende rute MJF-BOO-OSL. For jeg finne ikke noe rute OSL-MJF.
Re: Hæppi laurdag LN-MOW said: Turen ned fra Mosjøen gikk problemfritt. Satt i kjøkkenet bak fra Bodø mens setene lenger fram var opptatt av folk i gult ... Nevnte jeg at det sner? Click to expand... Ahhaa så da reiste du følgende rute MJF-BOO-OSL. For jeg finne ikke noe rute OSL-MJF.
LN-MOW Flyklapper Medlem 10 Dec 2023 #27 Re: Hæppi laurdag B747-8 said: For jeg finne ikke noe rute OSL-MJF. Click to expand... Nei, den dukker kun periodevis opp om sommeren .. Og aldri til tider som passer meg.
Re: Hæppi laurdag B747-8 said: For jeg finne ikke noe rute OSL-MJF. Click to expand... Nei, den dukker kun periodevis opp om sommeren .. Og aldri til tider som passer meg.