Hæppi laurdag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hæppi laurdag

G'morgen fra Køen. Går smått, så tar nok litt tid .. KLM kansellerte for meg igjen, så da byttet de meg om til Air France. Kort transitt på CDG, og sikkert tung deicing, så dette har potensiale til å bli spennende. Menmen ..

Turen ned fra Mosjøen gikk problemfritt. Satt i kjøkkenet bak fra Bodø mens setene lenger fram var opptatt av folk i gult ...

Da var det strax min tur .. Ha en bedre morgen.

Nevnte jeg at det sner?

50e9cad841eeeb2ecf09d22ddb427f27.jpg

Last edited:
Re: Hæppi laurdag

God morgen fra den gamle flyplassen. Snøen laver ned. Håndballkamp på morgenkvisten så har jeg håp om bortover eller nedoverski.

Går smått hele veien. Kranglete afrikanere med stor håndbagasje og usannsynlig treg boarding. Kvarteret sen så langt, og nå skal vi på spa ....

1a0b5d9567a5c9f8541e1db7f97eeb69.jpg

Glad lørdag fra den blå stuen. Fyr på peisen, kaffe i k(r)oppen og ingen absolutt ingen planer for dagen.

Heisann fra R12. Kort natt i Oslo og gikk glipp av hotellfrokost. Håper DY524 ikke blir alt for sen avgårde i finværet. Rett på siste øvelse og generalprøve før julekonserten i morgen. Er jeg heldig rekker jeg en konsert med deLillos før kvelden er omme.

God morgen fra Hvalstad. Det snør, og er snør det sikkert mer enn snittet, så skal nok få måkt litt. Minstemann stod opp selv og fant seg en skjerm, så da ble det en time ekstra søvn på meg. Grøtfest hos noen venner, før jeg skal ta med hockeylaget til eldstemann på kamp etterpå. At vi skal se feil lag, kommer sikkert vi begge til å kommentere. Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Det snør og den snøen er nok tung og våt. Stille og fredelig morgen, da minstemann sovnet på sofaen midt under kveldens høydepunkt i går og sover fortsatt.
Må vel også måke før minstemann leveres hos min søster for juleverksted og vi voksne kan fikse litt julegaver

God morgen fra Bilbao. Skal bli oppi 19 plussgrader idag, men regn. Takbassenget var i kjøligste laget så det blir vel en tur rundt i byen istedenfor.

På flyplassen så jeg reklame på gangbro av en type som jeg ikke har lagt merke til før. Kan dette bli den nye oljen for Avinor?

attachment.php

Attachments

• gangbro.jpg
    gangbro.jpg
    83.7 KB · Views: 553

God morgen fra Hvalstad. Det snør, og er snør det sikkert mer enn snittet, så skal nok få måkt litt. Minstemann stod opp selv og fant seg en skjerm, så da ble det en time ekstra søvn på meg. Grøtfest hos noen venner, før jeg skal ta med hockeylaget til eldstemann på kamp etterpå. At vi skal se feil lag, kommer sikkert vi begge til å kommentere. Ha en fin dag

Kram snø oppi høyden hos dere? Ble skuffet da jeg skulle måke her ved kystnære strøk.

Alle på tomten har 4x4 så her slipper vi å måke.

Blæh .. selvfølgelig gikk det skeis. Men fikk ny reiserute allerede før vi landet. Så null stress. Fikk til og med et elektronisk matkort på 11 euro å kose meg med.
Får håpe resten av dagen går smud'ere...

Gooood morgen fra Heming-alpene. Mimosafrokosten er akkurat ferdig og som vanlig litt for mange overnattingsgjester. Kone og barn skal i bakken og far skal ta en 15 kilometers Lars Monsen til fots i nysnø baki lia.

I kveld er det lagret rakfisk fra den gården som vant årets. Det blir vel årets fjerde eller femte intimjulebord.

God lørdag fra Majorstuen. Den planlagte turen til fjells for å pynte til jul gikk skeis som følge av litt for mye jobb hos bedre halvdel. Så da blir det indretjeneste i byen i stedet. Vi klarte heldigvis å booke oss inn igjen på en pinnekjøttmiddag hos venner i kveld. Ha en fin dag.

Blæh .. selvfølgelig gikk det skeis. Men fikk ny reiserute allerede før vi landet. Så null stress. Fikk til og med et elektronisk matkort på 11 euro å kose meg med.
Får håpe resten av dagen går smud'ere...

God tur. Alltid gøy med snø. Lukter trip report av dette. I går gikk det forøvrig sykt raskt fra CDG-OSL. Samme greia ned på søndag, så det virker som de ofte kan hente inn mye der.

Her var det vanvittig deilig å våkne hjemme etter en 12 timers nap. Var lang reiserute hjem. Amarok spiller forresten fortsatt inne i hodet.

I dag står det null og niks på programmet. Litt wienerpølser og TV med verdens beste. Thats it

Ha en best lørdag!

Last edited:

Nevnte jeg at det sner?

Spørsmål til dere som sier "sner":

Har de e prøvd å synge "Se nå sner det, ja det gjer det..." eller "Det sner, det sner, tiddeliobom. Det er det det gjer..."??

Ellers god lørdag. Har både stått opp, fått med meg deler av Finn Bjelkes Pop Quiz, fått montert en lampe, og byttet strenger på en stratocaster.

Ingen videre planer enn ut i snøværet og fange litt mat. Og en lyspære til nevnte lampe.

Ha en god en :)

Har de e prøvd å synge "Se nå sner det, ja det gjer det..." eller "Det sner, det sner, tiddeliobom. Det er det det gjer..."??

Ellers god lørdag. Har både stått opp, fått med meg deler av Finn Bjelkes Pop Quiz, fått montert en lampe, og byttet strenger på en stratocaster.

Ingen videre planer enn ut i snøværet og fange litt mat. Og en lyspære til nevnte lampe.

Noen av oss har også smer på brødskiven…

Hva med varianten: Det sner, det sner, det pilsner !

Har de e prøvd å synge "Se nå sner d, ja det gjer det..." eller "Det sner, det sner, tiddeliobom. Det er det det gjer..."??

Forskjellen er at det - hvis man sier «sner» - blir:

«Se nu sner det, ja d gjør d»
eller
«det sner det sner, tiddellibomm, d e d d gjør»

//
Lais fra det kjipe teltet på Langnes. Sykt kult fly som nettopp landet, Eurowings sitt spesiallivery for BVB.

Back