• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Guute morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Her står man med en morgenkaffe og er klar for dagens første fly, som er en firemotors med kurs nordover. Neste bør bli en drømmetur, ;)

Fint vær hele veien, unntatt hjemme. Håper der ikke blir for mye trøbbel på siste strekket.ImageUploadedByTapatalk1371098117.363505.jpg

God morgen fra Trondheim
Her har man akkurat fått seg den første kaffen, og atter en arbeidsdag tar fatt. Idag skal opphavet og svigers overraskes med en tur i teateret, som en takk for all hjelp med ungene.
Ellers ser jeg fram til min første flytur på flere mnd når ferien starter siste helga i juni.
Ha en fin en :drink :drink

Her står man med en morgenkaffe og er klar for dagens første fly, som er en firemotors med kurs nordover. Neste bør bli en drømmetur,

Firemotors til Polen....? Blir det LOT til ORD da kanskje..... :-)
Edit; Ahaaa..... ARJ til Warsawa på Andreas-da skjønte jeg 4-motors bedre :-)

Last edited:
Mornings fra the Big O crossing. Ut i den ytre provinsen for et møte i formiddag, så må en tur utom prærien og plukke opp en av firmaets elbiler. Trippel Trumf i dag er det også, så må fikse det før det er fotballkamp i kveld. Vått gress og delvis gjørme, så satser på sklitaklingene sitter. Ha en fin dag

Dagens vær fra Oslo nord denne morgen - ikke akkurat sommervær, selv om det er den 13.juni i dag .

970723_10151438812726260_878127404_n.jpg

Vi får se om været til helgen blir noe bedre :)

Jan

God morgen fra kontoret.. Endelig helg og godt er det.

Fremdeles svært kaldt for årstiden (32 nå og 27 i dag tidlig) som fort gjør at man tilbringer mesteparten av helgen utendørs og ikke inne i steril luft.

Regner med de som har gamblet på juni ferie i Dubai er happy (prisene på hotellene er minimum halve prisen i juni/juli/august/sept.)

Nyyyt helgen.

God morgen fra 19B på OSL hvor man sitter og blomstrer innen SK211 står for tur. Et-par oppgaver står på vent i KRS før man forhåpentligsvis kommer seg hjem med SK222. Da blir det tilogmed også SAS Plus, lurer på hvor mange Wraps jeg klarer å ete på turen oppover Sørlandskysten? :p

Grått er det også, enda godt det er fredag imorgen! Ha en fin dag.

God formiddag fra flybussen til Evenes. Langhelg i hovedstaden i gråvær. Strålende sol i nord, så satser på en fin utsikt fra 17F på climbout.

Ha en fin torsdag!

Guten heute fra det Sørlandske!

I går var alle slusene åpne! Vanvittige mengder regn fosset ned, så det var en fuktig fornøyelse å se jr spille fotballkamp. Det er grått og regntungt i dag også, men skal klarne opp til kvelden, så jeg håper det blir tørt når jr skal på fotballtrening i kveld.

Dagens cruiseskip i KRS havn er intet mindre enn Queen Victoria og Costa Massa, eh nei Costa Fortuna skal det visst være. Ja, hvis hun ikke har gått på grunn i innseilingen her da fordi skipperen hadde funnet seg en østeuropeisk liten skjønnhet. Hehe. Skal nok bli fullt i havna her i dag da. Synd jeg glemte kamera hjemme.

T-6 så det nærmer seg avreise. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til tur gitt.

Ellers blir det å stokke tilbake på kontoene igjen etter at Viking Lotto gevinsten ikke gikk inn med tosiffret millionbeløp, men bare tosiffret kronebeløp. Er litt forskjell det visst. Men neste uke derimot.......

Sol i morgen sier meteorolygen, men regn på lørdag. Fint de får ødelagt helgene her! Men pytt pytt, vi har da alkoholen.... Og det er nok derfor jeg drikker!

Hæppi torsdag!

BF:cool2

Go morgen fra jungelen i Thailand. Møte med familien til fruen står på tapetet disse dagene. Men i morra bærer det tilbake til sivilisasjonen med Thai Smile igjen.

Ha en fin dag :-)

Hepp fra Algarve hotellfrokost er inntatt, nå skal frøken 2 trilles i søvn. Leker med tanken om en uke ekstra her. Må en betale 500 kr i endringsgebyr pr leg når en har gjennomgående billett med sas?

Se om jeg ikke får rotet sammen en tripreport med Tapatalk også om barna tillater det.

Da var man klar for Drømmetur. Swiss fra ZRH var framifrå.. Produktutviklerne i SAS skulle tvinges til å ta en frokostflight med dem. Superbra!

Dreamlineren min, SP-LRC, står allerede på gaten så det skulle vel være trygt for flybytte nå :)

Edit: hmm .. Får ikke lastet opp bildet ... Tapatalk feil..?

Last edited:
God morgen fra BA kantina på OSL. Straks på guttetur til London.

Skål kosmonauter!

God morgen fra BA kantina på OSL. Straks på guttetur til London.

Skål kosmonauter!

Ser i bloggen at velferdsoffiseren ikke er med. Lykke til ;)
Og kos dere på lørdag. Er litt misunnelig.

Ellers god torsdag fra Kollen. Straks jobb for nest siste gang før ferie.

På plass i 2A. Her er det fulle champisglass og veldig fint å være! Tilbake til studio! :D

Back