Guten morgen Tirsdag

Polaris

Free Luigi
Det er Tirsdag! Og jeg får ikke sove. Dumme sola brant seg inn på netthinna da jeg forsiktig prøvde å lirke opp vinduet på rommet mitt, i det den tykke, mørke gardinen blåste opp og fyllte det mørke rommet med lys. Scheisse. Nå får jeg iallefall ikke sove (som jeg jo hadde litt problemer med før jeg begynte med åpne vindu prosjektet) - og jeg skal opp 09.30 i morgen. Ukult. Men what can ya do.

Sitte på facebook og Flyprat er det eneste jeg kommer på. I det minste hører jeg fin fuglekvitter inn på rommet nå! Pip pip pipelip. (Det var fuglsk for ha en fin dag).

Hahaha. Sånn går det!

Vurderer å legge meg jeg, men det skjer neppe med det første uansett. Begynner vel å bli lyst ute om ikke så alt for lenge. Fri i morgen, så blir vel å sove leeeenge!

Tenkte jeg skulle sjekke ut litt priser osv senere på en tur hjem til nord. Ha en fin dag da folkens :)

God morgen....tidlig opp på vei til Stavanger - dagstur ser det ut til - ikke et hotell rom å oppdrive de 2 neste dagene i Stavanger, godt for Norwegian, slitsomt for meg.

Guten morgen fra Stavanger. Fuglene kvitrer her også. Ser grått ut ute og ser ut som det er potensiale for litt regn. Men jeg er optimist og går i shorts. Straks blir det å rusle ut i været og finne buss nummer 4 og X30. Gleder meg til helg allerede nu.

T - 121.

Last edited:
Guten morgen forumister!

Da var man på plass for første arbeidsdag i siste uke før det er ferie!

Vel, nå er det på tide å brette opp ermene og sette i gang!

Ha en fin dag forumister! :)

G'møørning fra Mosjøen. Da var det fire arbeidsdager igjen før man igjen setter kursen hjemover. Lettskyet og pent vær - ser ut som jeg igjen har solen i baklomma.

God(?) morgen fra Oslo. Reisefri uke (hurra), men nok å gjøre i hovedstaden også.

Lettskyet og pent vær - ser ut som jeg igjen har solen i baklomma.

Ja, sola forsvant ikke lenge etter deg. Nå er det tåke og regn utenfor vinduet her...

Mornings fra et regntungt Oslo. Her har man iløpet av natten gått fra å ha et inop lukteapparat, til også å slite med overheating i hele maskineriet. Så da var bare å konstatere snag, kansellere og rulle tilbake til hangaren. Så karrierens først egenmeldigsdag er et faktum. Satser dog på litt hjemmekontor i løpet av dagen og være i full trafikk igjen fra imorgen

Godt dere i Oslo har overtatt regnværet som herjet over oss her sør i går kveld og natt.
Nå skinner solen atter over oss, og deilig er det.

Har hatt en super helg hvor vi har arrangert kjempefest i DK for 180 nordmenn. Kom sliten hjem på søndag og var kjempeglad for at mandag var fridag da man hadde treng for litt restitusjon.

Nå er det toback på åffissen og det gjenstår bare denne og 2 arbeidsdager til før man setter seg på flyet til en velfortjent ferie på sør-østkanten av kloden. Aj aj aj!!

Ha en god tirsdag y'all!

BF:cool2

God morgen, sto opp 8, for å være klar nå man fikk vite om man kom opp i eksamen. Viste seg at det var i morgen... Menmen, har kjøretime om 2 timer alikevell, og etter det bærer det ut på bilsakkyndig for å prøve seg med 1. omgang på bilteorien. Blir nok noen omganger der ja ^^

Ha en eller flott dag, godtfolk! :)

Da er man ferdig med 6 dager med hyttemaling (for denne gang, fortsatt ikke ferdig) og man er hjemme igjen. Ruller vel snart et hyggelig antall sårt trengte kroner inn på kontoen og avgang Tanzania nærmer seg faretruende fort.

God tirsdag fra Maura. Ferien går sin vante gang, og etter et lite påfyll av kontoen med noen feriepenger i dag, fikk man ordnet siste brikke i det lille puslespillet kalt "neste ferie". BLir forøvrig første gang jeg sitter i en kabin med bare to rader - ja, også får jeg endelig flytypen jeg mangler av Boeing sine flytyper fra 737 tom. 777 :)

God tirsdag ønskes :)

God tirsdag fra RIX, har netopp hatt en fin tur med Airbaltic fra Kiev i Q 400. Reiser videre til bergen om ca 2 timer. Om 2 uker blir turen tilbake til Kiev litt mer jalla, med DY til Rygge, FR til Tallinn og BT videre derfra til Kiev.
Så da blir det tripreport fra meg også

God kveld fra Sandane...

Jeg kom meg med et nødskrik med WF145 til Sandane, flybussen kjørte til min store overraskelse på tida og jeg måtte vente en halvtime på neste. Akkurat da takket jeg en eller annen gud, for at flex billetter gir 10 minutter ekstra før checkin stenges, fikk meg bagasjetag ca 5 minutter før morroa stengte. SAS hadde som litt ekstra krydder i hverdagen min, endel ekstra automater "out of order" i dag, med tilhørende kø. Men alt ordnet seg og jeg kom meg fram og landet med et brak på Sandane... Grei måte å bli vekket til live på..

Nå er Gloppen hotell inntatt og dette virker veldig hyggelig og gret!
Blir noen timer jobbing på pcen, før mat og øl kan inntas med god samvittighet.

God kveld godt folk!

Guten abend, folkens!

I Rygge skinner sola som vanlig, sommern har vært her en stund og er kommet for å bli, jeg har glemt at det regnet i dag morges (gjorde det det?) og den f&$¥%# oppvaskmaskinen har gått til h%^#¥!

Dagen har vært full av møter, og etter det har jeg sett en 737-300 fra DY, spist spaghetti og is, drukket en skjærgårdspils og hørt på Michael Jacksons Thriller 79 ganger (yngste poden på 6 har fått fullstendig dilla).

Ha en fin kveld!

Hepp fra Chicago. Eneste kontordag denne uken. I morgen bærer det til vestkysten i en business suite med United.

Back