E EK 007 ScanFlyer Silver 28 Apr 2007 #2 Apropos; jeg hørte her om dagen et rykte om at Tuttifly Nordic (ex Britannia) skulle få nye uniformer, og de skulle være GULE????
Apropos; jeg hørte her om dagen et rykte om at Tuttifly Nordic (ex Britannia) skulle få nye uniformer, og de skulle være GULE????
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 28 Apr 2007 #6 Spenstig bilde, ser ut som vedkommende har brukt en ganske solid tele for å få til den effekten der
S seilfly Infrequent traveller ;-) 28 Apr 2007 #7 Stilig! Flere enn meg som synes motoren på det minste flyet ser ut som en frittfallsbombe?
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 28 Apr 2007 #8 Originally posted by seilfly Stilig! Flere enn meg som synes motoren på det minste flyet ser ut som en frittfallsbombe? Click to expand... Ikke heng deg opp i detaljene.
Originally posted by seilfly Stilig! Flere enn meg som synes motoren på det minste flyet ser ut som en frittfallsbombe? Click to expand... Ikke heng deg opp i detaljene.
T Thomas ScanFlyer Rusty 28 Apr 2007 #9 Ikke heng deg opp i samle poster.. Hva er det Boeing og disse "eyebrows", er det helt slutt på det?
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 28 Apr 2007 #10 Originally posted by Thomas Ikke heng deg opp i samle poster.. Hva er det Boeing og disse "eyebrows", er det helt slutt på det? Click to expand... Ja
Originally posted by Thomas Ikke heng deg opp i samle poster.. Hva er det Boeing og disse "eyebrows", er det helt slutt på det? Click to expand... Ja