Gulfstatene skal homoteste reisende

Frem med fingrene folkens, de skal muligens bruke denne:
homohands.jpg

Menn med lengere pekefinger enn ringfinger ligger altså dårlig ann.

Viktig å boikotte Saudi Arabia også. Kvinner får jo ikke lov til å kjøre bil..Fy fy..

Auda, glemte jo at nordmenn har boikottet landet i alle år siden vi ikke får alkohol der...meget viktig..:(:colgate::drunk:

Hehe.. Husker for noen år siden. Skulle ha med x'en (som da var 21) og søstra hennes (som var 16) på ferie til Dubai. Da ble det lagt en del planer om hva man skulle si hvis noen spurte..

Men gikk faktisk helt greit det. Så lenge man ikke kysser eller holder hender, og dekker til ned til knærne og skuldrene.

Jeg mener nå land hvor man ikke risikerer å bli fengslet om man kysser kjæresten er å foretrekke som reisemål :rolleyes:

Mye fine VG uttalelser her nå ;) De GCC landene som det er aktuelt for nordmenn å reise til (les: de med alkohol) så er det aldri noen som har blitt buret inn for å kysse/kline. Du kan få noen morske blikk eller kjeft hvis noen føler seg støtt. Homofile er det også plenty av her - men de kjører ikke full "Gay Parade" da det ennå ikke er akseptert her.

Jeg nevner som i en annen tråd her - har du folkeskikk her og ikke oppfører deg som en tulling, så går det helt greit.

Ser også at VG versjonen av saken om voldtekten her er nevnt også. Jeg vil igjen presisere at hun ALDRI ble arrestert for voldtekt. Hun trakk tilbake en anklage etter at hun ble forevist videoopptak av at hun kliner hele kvelden med denne gifte muslimske kollegaen sin for deretter å bli med på rommet kvelden før anmeldelsen.

Sist men ikke minst - de GCC landene nordmenn reiser til kapper heller ikke hender eller noe annet.

Ignoranse er gull.

Ja, mye rare kommentarer her, men for å styre ting litt tilbake til sak så er jeg meget nyskjerrig og skeptisk til hvordan en slik eventuell testing skal gjøres. Ut fra det jeg har forstått er det faktisk brukt en del penger på å prøve å utvilke en slik test (noen mener tydeligvis at det er viktig), men jeg kan overhodet ikke forstå at det kan finnes noen pålitelig måte å "måle" om noen er homofil eller ikke på.

Om en slik test innføres så må den enten ikke slå ut på noen i det hele tatt (Eller rigges slik at den bare slår ut på de som faktisk krysser av i innreisekortet for at de er homofile...), eller så vil den lage så mye kaos og oppstyr at de slutter med den etter realtivt kort tid. Det er nå min spådom i alle fall.

Mye fine VG uttalelser her nå ;) De GCC landene som det er aktuelt for nordmenn å reise til (les: de med alkohol) så er det aldri noen som har blitt buret inn for å kysse/kline. Du kan få noen morske blikk eller kjeft hvis noen føler seg støtt. Homofile er det også plenty av her - men de kjører ikke full "Gay Parade" da det ennå ikke er akseptert her.

Jeg nevner som i en annen tråd her - har du folkeskikk her og ikke oppfører deg som en tulling, så går det helt greit.

Ser også at VG versjonen av saken om voldtekten her er nevnt også. Jeg vil igjen presisere at hun ALDRI ble arrestert for voldtekt. Hun trakk tilbake en anklage etter at hun ble forevist videoopptak av at hun kliner hele kvelden med denne gifte muslimske kollegaen sin for deretter å bli med på rommet kvelden før anmeldelsen.

Sist men ikke minst - de GCC landene nordmenn reiser til kapper heller ikke hender eller noe annet.

Ignoranse er gull.

Skjønner at du er glad i Dubai ettersom du lever et lykkelig liv som rik expat der nede. Men glem ikke at dette er et diktatur med moderne slaveri. Se litt på hva f.eks. Amnesty skriver om landet. Refleksjon er gull.

Back