• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Guden onsdag morgen !

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Oslo har gjørlig vær - 10 pluss - helt overskyet - regnet er på veg inn over Vestlandet og skal nå oss østlendinger utpå dagen.

På tide å roen seg ned til sommerværet kommer ( bare håper) - det kan ikke bli den dårligste sommerværet på mans minne - det må da være mulighet for mere oppvarming enn dette som har vært.

Ha en flott dag både her og der.

Jan :headbang

SOL I TRONDHEIM !!!!!! :cool: :cool: :cool:
Denne starten på dagen gjør at resten av dagen blir en lek,motrsykkel til jobb og sol i ansiktet... JADDA !!!!! :lol: :lol: :lol:

Ha en solfylt dag !!:D :D :D

God morgen fra Snillfjord!! :)

Antydninger til sol her også, men så lenge det ikke regner er jeg storfornøyd bare det er opphold etter den siste tids vannkrig. Ble en fantastisk kveld i går med blå himmel og sol, og i tillegg: En FANTASTISK passering fra EK207 DXB-JFK med reg A6-EDO!! Var på tide at en fikk sett noen fugler igjen og akkurat nå hopper flere A380 forbi som både EK203 og EK221 og J2 kommer også etter hvert, så kanskje det blir en flott dag da. :)

Ha en strålende forumister!!!! :D :D

Mornings fra Tunhovd!
Snøtilblandet regn faktisk. Snur meg rundt og tar en time til.
Ha en flott en hele gjengen:)

Mornings fra Oslo. Her har dagen begynt for flere timer siden. En tur ut på bondelandet, les: Bærum, før junior og jeg skal være hjemme alene mens mor er på fest i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra NSB. En liten tur på kontoret her før det blir SK til Bergen for en kveldsevent.

Morsomt å gjøre litt innlands igjen.

Ha en fin dag.

God formiddag fra Nittedal. Heimedag som brukes til indretjeneste for det meste. Spørs om jeg ikke må evakuere bort til lokale kaffe pusheren for litt lunch sånn etterhvert.
Konstaterer at det er T-16 til ferie og varme :)

S

G'morgen!! Varmt og fuktig her i North Georgia i dag. Snart jobbdag en av tre før det blir langhelg. Feriekjøret har begynt så svært glad jeg ikke skal ut og fly på en stund.

'Airliners International'
er i Atlanta i år. Planlegger en tur lørdag. Et par ex-kolleger fra ATA har meldt sin ankomst så det kan bli en hyggelig liten reunion.

Back