God morgen fra Bergen. Nå venter en hotelfrokost - økologisk. Så skal SAS Norge fly oss hjem til hovedstaden og en forhåpentligvis tidlig ettermiddag. Dagen er over 10 timer kortere/mørkere - tenn i peisen! Ha en bedre fredag!
God morgen fra Oslo. Trøtt som bare det nå i morgentimene. Nå gjelder det bare å komme seg på jobb og få begynt på dagens arbeidsoppgaver får man tar helg! Ha en fin dag
Etter gårsdagens lille treningsøkt og snømåking, sov man ekstra godt i natt, og kl. 06:40 klarte jeg ikke å ligge i sengen lenger. Så nå er man langt på vei med dagens gjøremål!
Muligens et besøk hos tannlegen, men har såpass mye å ta igjen her hjemme at jeg flytter det til et senere tidspunkt.
I kveld er det "Winemaker's Dinner" på Baltazar. Spesialkomponert meny som skal matche flere av vinene til Castello di Brolio og Barone Ricasoli. By invitation only!
God morgen fra BOO. Sitter i en av hangarene og chiller. Ikke mye som skjer, men må vel ut fra pauserommet etterhvert og fikse litt missiler og slikt. Ha en fin dag!
Fint vær i dag men kaldt. Bilen nediset, og jeg finner ikke isskrape. Så det er jo typisk. Må ut å kjøpe ny tydeligvis. Godt jeg har fri i dag, så jeg kan sitte å vente til sola har gjort jobben for meg. Mange små ærender i dag, men først skal junior kjøres i barnehagen, så ting kan gå litt effektivt videre i dag.
TGIF, forresten! Er det rart at jeg drikker??? :cheers:
God morgen. Frokosten er inntatt, og kaffen smaker godt! Neste post på programmet er et oppstartsmøte for et større oppussingsprosjekt. Og i ettermiddag kommer barna fra Halden.
god fredag morgen. I dag er det hjemmekontor og halv dag i anledning svensk helligdag i morgen (gotta love those Swedes). Etter en lang og dyr hjemreise i går, er det godt å ha noen dager i heimen før det blir CPH igjen på tirsdag og STO tirsdag kveld. Ha en fin dag en Happy Halloween (I love Halloween too!)
I går kom jeg meg fra Bodø til Stavanger på nøyaktig 2,5 timer via Oslo. Det må jo være ny rekord.
Måtte en tur på verkstedet med Audien og så for meg enda flere problemer - litt kjip når vi selger den på søndag - men så viste det seg å være en løs kontakt. Whoohoo!
Sånt gjør dagen litt lettere.
Grått ute och grått i huvudet samt en svullen tunga efter en utekväll med tillhörande olyckshändelse igår.
Idag är det bara städning som gäller. Ack ja, det är därför jag dricker.
God morgen fra Gamle Oslo. Siste dag av en halv friuke. Først skal man scannes, deretter skal man drikke fredagspils med kolleger man ikke har sett på en halv uke. Det ligger vel en whisky i lufta også, tenker jeg.
God morgen. Da var 7 dager i Kongens klær unnagjort, og jeg er en liten snartur på kontoret for å ta unna litt av haugen som har bygd seg opp.
Merker at jeg ikke er 18 lenger, da 3-4 timer søvn pr døgn tynger mer enn det pleide å gjøre på lignende happenings før....
Frokosten er inntatt på et av byens hotell, og jeg er tilbake på gjemmekontoret. Får vel få unna litt som har blitt liggende - og ikveld er det vel gullrekka og et glass eller to
Da var det endelig fredag, og arbeidsmotivasjonen er i øyeblikket rundt ca +/- 0. Kamp i morgen og så årets siste kamp lørdag neste uke. Skal bli kaldt og deilig (?) i morgen, men heldigvis ikke regn/snø. Så snart er tiden her da man oppdager hva ikke-dommere finner på med helgene sine. Artig et par uker, så gleder man seg til sesongen igjen.
God formiddag fra Forus/Tananger,
Nydelig vær her over i sørvest idag , klar fin luft og flotte høstfarger.
Siste arbeidsdag denne uken går mot slutten , det har vært en god uke med mange saker som er ferdigstillt.
Kvelden skal tilbringes med internasjonale venner til indonesisk aften.
Mye god mat drikke står på agendaen.
Helgen går med til kursing i kommunalt budsjett arbeid.
Man blir ikke arbeidsledig her i gården!
Ha en fortsatt fin dag alle og en riktig god helg.
Da ble jeg oppringt fra Thomas Cooks handling avd og spurt om jeg ikke kunne jobbe fulltid. Det tørr jeg ikke akkurat si ja til med tanke på studiene (selvom det hadde vært en spennende jobb). Så om noen skulle ha en spennende DELTIDsjobb CPH-based må de gjerne ta kontakt. Hadde det ikke vært for eksamen mandag, skulle jeg sagt som Bizflyer: Er det rart jeg drikker?