Gudd laurdags mauining

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Gudd laurdags mauining :)

Da var man kommet inn døren etter jobb. Et par pils, så er det seng på denne karen. Ingen store planer for dagen unntatt å sove. Får håpe at vakt-telefonen ringer i løpet av formiddagen.

Ha en fortreffelig lørdag forumister! :)

God lørdag, selv om det i San Francisco knapt er kveld. Konferansen er over, og nå er det snart tid for en bedre middag og en heidundrandes bluesaften nede i Fisherman`s Wharf på dette stedet : http://louspier47.com/ , sammen med en gjeng kolleger fra flyselskap over hele planeten. Blir nok en kort natt før jeg skal fly til Washington i morgen tidlig med UA.

God Morgen i fra et kaldt OSL,viser -2 grader der ute..... Senga venter snart,ha en God høst dag rundt om....

Glad barnemorgen. Nå venter vi på at Knerten skal gifte seg - en stor dag for store og små.

God morgen fra Mosjøen. Jammen er det ikke snø ute idag også....Vinteren nærmer seg ser det ur som;/

Morn! Bare 3,5 grader i Gamlebyen i skrivende stund. Ikke bra - det er fare for snø om ikke lenge! Blir en rolig lørdag med Knausgård (nå er den kommet på salg), Roma-guide og moussaka.

Tar meg en kjøretur fra Asker til Nordby. Behøver litt snus, kattemat, kjøtt, og diverse andre harryartikler.

God lørdagen folkens!

Thomas

Mornings fra Sagene.

Det blir behandling av terrassen i dag slik at den er klar for vinteren før høna skal se Lady Gaga i kveld med tilhørende vors. Jeg blir mest trolig værende alene med et par øl i kveld så sant jeg ikke bestemmer meg for å prøve et av Løkkas nye vannhull.

Men først kaffe og ipadding.

God morgen fra Bislett. Solen skinner, men snurrer fortsatt rundt.....skulle ikke tatt den siste. Har en stort oppryddningjobb foran meg da nytt kjøkken ble montert igår. Men først trengs det frokost og jeg må komme sånn nogenlunde i vater. Blir å leke seg litt med induksjonstoppen i kveld, før det blir å treffe dama etter hun har vært på Oslo Horseshow....ikke F*** om jeg blir med for å se på hester en hel dag. Ha en strålende dag...trærne begynner bli gule også. Ryktene sier at CK skal stå på Egertorget med en cowboyhatt, så får vel ta turen innom der iløpet av dagen også:p
P1020844.jpg

Last edited:
Godmorgen fra Malmø.

Fruen er på job og junior med mormor og morfar i sommerhuset, så idag har været sovemorgen. Mindes ikke hvornår jeg sidst har kunnet sove længe og have huset for mig selv :)

Om lidt går turen mod Jylland, hvor der i aften er 25-års jubilæumsfest på en tidligere arbejdsplads og alle vi tidligere medarbejdere er også inviteret med. Det bliver godt at se alle folk igen.

God dag til alle..

God formiddag fra Tromsø hvor store våte snøfiller daler ned, det pluss 1,5 grad og det er litt vind i lufta. Snuppa på 4 år og en dag ville ikke sove lenge så man har vært oppe en stund. Etterhvert blir det vel ut å handle til familien og litt forberedelse til morgendagens feiring på Metro Lekeland.

Ellers er det fulle fly og hotell i Sørøst Aisa, ihvert fall til Seoul/Jeju Island/Singapore hvor man skal på nesten to ukers rundtur fra fredag, men det meste har ordnet seg og har bare et par ventelister igjen som må klareres.

Banankassene fylles opp, en uke til flytting. Utrolig mye sjiiit som dukker opp. Ellers blir det vinterdekk og og en grundig vask av kjerra. Gjør mest mulig i dag for å ha fri til andre ting i morgen. Ha en strålende dag.

God morgen fra et skyfritt Nærsnes. Fremdeles forkjølet, men ikke fullt så mye som igår. Blir kanskje en omgang med mosefjerner på garasjetaket før vinteren setter inn. Apropos vinter, ja. Alfa'en blir vel skodd for den i løpet av helgen tror jeg.
Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo
Fantastisk flott vær ute idag, så er vel fornuftig å ta en tur ut. Må vel ta turen innom Egertorget også sånn fort, da får en vel se hvem som har det største eplet eller hva den konkurransen gikk utpå.

Ønsker alle en fin lørdag videre :)

God ettermiddag fra Oslo :)
Legger snart turen til den eldre garde av min familie i Sarpsborg. På tide å vise trynet sitt har jeg forstått. Først må man dog en tur innom Biltema for å kjøpe noe småplukk til bilen slik at den blir klar for vinteren :)

Ellers er jo været flott, så jeg får satse på å rekke en liten treningsrunde før det blir for mørkt :)

Ha en fortsatt flott dag!

God ettermiddag fra Trondheim :)

Er nå på vei ut døra for grillfest i kveld, tror det er en av de første gangene jeg griller så sent, hvis man ser bortifra når jeg jobbet offshore.

Kult blir det alikevell!

Ha en flott lørdag og en fantastisk helg alle sammen!

Da var jeg på farten igjen. Innom Red Carpet club for en kaffe i SFO i påvente av at United skal få fly meg over kontinentet til Washington i dag. Over til West Virginia i kveld for å hilse på noen venner, før det blir Sas over Atlanteren i morgen kveld

Gudd laurdag fra Bergen. Etter en kjedelig dag på lesesalen hjalp det ikke på humøret at Man Utd. spilte uavgjort. Men men, blir bursdagsvors hos en kompis nå før byen senere. Ha en flott kveld folkens!

Back