• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Grønne uniformer??

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Grønne uniformer??

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke selskaper som har grønne uniformer på sine c/a'er?? Andre enn Widerøe??

Re: Grønne uniformer??

Originally posted by Someone

Originally posted by Concorde

De har røde fly også?

Ja

http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=85576
Beklager, mente de hadde grønne fly også.. Mener jeg så det på CPH en gang.

Originally posted by Concorde

Beklager, mente de hadde grønne fly også.. Mener jeg så det på CPH en gang.

Muligens jeg tar feil, men jeg tror de var grønne før, men ble røde for endel år siden så du kan nok ha rett for det

Men det er en fin side. En av uniformene der er courtesy of me. Eller egentlig en kvinnelig kollega som jeg overtalte til å gi meg gamleuniformen hennes.

Originally posted by The Ticketor
Eller egentlig en kvinnelig kollega som jeg overtalte til å gi meg gamleuniformen hennes.

Er det kanskje noe du har lyst til å fortelle oss? :p

Originally posted by VoiceCom

Originally posted by CK

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke selskaper som har grønne uniformer på sine c/a'er?? Andre enn Widerøe??

Aer Lingus

Ellers kan du jo bla deg gjennom http://www.uniformfreak.com/ :p

Føler meg rimelig nerd når jeg sitter med dette forumet og Airlinemeals oppe her på jobben, men skulle jeg begynne å sitte å se på flyvertinneuniformer tror jeg jaggu noen hadde antydet at jeg burde ta meg en mental sjekk... :colgate:

LCH,

Situationen var kanskje ikke full så ehhh - erotisk? - som den kanskje så ut til å være ved lesing av innlegget. ^_^

Vi fikk nye uniformer, og jeg spurte helt enkelt om jeg fikk lov å sende hennes gamle til en samler. Viste henne siten, og så var det ok.

Originally posted by The Ticketor

LCH,

Situationen var kanskje ikke full så ehhh - erotisk? - som den kanskje så ut til å være ved lesing av innlegget. ^_^

Vi fikk nye uniformer, og jeg spurte helt enkelt om jeg fikk lov å sende hennes gamle til en samler. Viste henne siten, og så var det ok.

Excuses excuses :p

Back