Da jeg ankom gardermoen i dag med DY fra Kiev, var det ingen passkontroll overhode. Vi ble sluset rett til bagasjebåndet/taxfree som om det var en schengen flight. UTROLIG SLØVT AV OSL, spør du meg
Er nok dørene på kombigater schengen/non-schengen som har vert i feil posisjon. Styres av OSL.
Om jeg nå ikke husker feil var det slik når jeg kom fra Kiev forrige gang og også! (Feil info ang flight??)
Når jeg reiste til Paris i sommer var det ingen passkontroll i Oslo eller i Paris. Er dette vanlig eller? Eneste gangen jeg måtte vise pass var avgang fra Paris
Når jeg reiste til Paris i sommer var det ingen passkontroll i Oslo eller i Paris. Er dette vanlig eller? Eneste gangen jeg måtte vise pass var avgang fra Paris
Dørene styres av min avdeling, Flyparkering, og fjernstyres gjennom et datasystem. I ny og ne skjer desverre menneskelig feil, og i ny og nei skjer det også andre feil som mekaniske, en nødåpner trykkes inn osv. Utrolig mange mennesker TROR at man SKAL alltid rett inn mot terminalen med en gang og kroppen stritter i mot og en åpner tas, desverre hva som har skjedd i dette tilfellet er jeg usikker på da jeg har fri om dagen.