Greenbasket

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hva er egentlig visjonen bak greenbasket.no? Ser at det reklameres for siten på dagbladet.no, uten noen form for Widerøe-referanse. Burde ikke selskapet fokusere på kjerneaktivitetene - å frakte passasjerer fra A til Z? Falcon eller CK... :hi2

Replying to Topic 'Greenbasket'

Greenbasket er definitivt ikke kjernevirksomhet, det har du veldig rett i. Litt om rasjonalet her: http://www.ergogroup.no/default.aspx?path={74BFB92A-9665-4B1F-9266-46B7017EF5AD}

Vet disse menneskene hvem kundene deres er? Eller overhodet hva de snakker om?

Vil du vite mer om Widerø avtalen eller netthandel generelt

Det er skremmende mange skrivefeil i denne artikkelen - jeg mener i alle fall at 22 skrivefeil samt en kauderveldsk blanding av norske, svesismer og svensk, i tillegg til unødvendig mye engelsk.

Et minstekrav til en nettredaktør er at vedkommende kan norsk. Dette er patetisk.:naughty: :wow:

heldigvis er i allefall spåket på greenbasket og wideroe.no rimelig greit...

Hvordan er forresten responsen på Greenbasket? Ser de har kjørt ganske mye reklame så jeg antar at de må ha fått en del kunder.

Stay tuned, folkens - det kommer FLERE WF-modller i "korga" og mere WF-branded stæsj! Forresten er WF-modellen til 250 kroner et røverkjøp. Dessverre er det feil bilde på siden, men 250-kroners modellen er knallfin, med tatisv i tre og metall, kroppen i tung resin og metallpropeller (som dessverre ikke roterer, men som ser kule ut)

Er det den samme Q400 som selges på SASwebshop.com? Den er meget fin, så kan anbefale den.

wideroe_stor.jpg

Jepp - det er den samme! (og som gammel revenue manager må jeg si at den er priset ALTFOR lavt - den er et røverkjøp til 250 kroner)

WF har også en "billigmodell" av typen "snap-fit" til 99 kroner.

Glemte jeg å si at begge modeller kommer med en ekstra propell, i tilfelle "ulykker" (kjekt for oss med små barn)

Back