orhel
ScanFlyer Blue
Gråværsdag BOO 02.02.11
Fikk testet mitt nye objektiv på en skikkelig gråværsdag med regn og vanskelige lysforhold. På den kanskje beste spotterplassen i Bodø (ytterst på langstranda) er det satt opp skilt med fotografering forbudt. Tipper dette er forsvaret sitt verk. Endte derfor opp på Bodø Kirkegård av alle plasser, som ligger vegg i vegg med rullebanen. Minuset her er at man ikke ser rullebanen noe særlig godt så flyene kommer litt brått på når de tar av.
LN-RPK på vei mot Tromsø
LN-TUM på vei mot Oslo
Disse kommer veldig brått på for en nybegynner
Syns dette ble ganske tøft selv om at jeg nok kunne ha zoomet litt mer inn...
LN-DYF på vei mot Oslo
LN-RRZ på vei til Trondheim
Og til slutt en Sea King tatt dagen før fra balkongen min
Her er det nok rom for forbedring både når det gjelder for- og etterarbeid så om noen har tips å komme med sier jeg ja takk til det!
Fikk testet mitt nye objektiv på en skikkelig gråværsdag med regn og vanskelige lysforhold. På den kanskje beste spotterplassen i Bodø (ytterst på langstranda) er det satt opp skilt med fotografering forbudt. Tipper dette er forsvaret sitt verk. Endte derfor opp på Bodø Kirkegård av alle plasser, som ligger vegg i vegg med rullebanen. Minuset her er at man ikke ser rullebanen noe særlig godt så flyene kommer litt brått på når de tar av.

LN-RPK på vei mot Tromsø

LN-TUM på vei mot Oslo

Disse kommer veldig brått på for en nybegynner

Syns dette ble ganske tøft selv om at jeg nok kunne ha zoomet litt mer inn...

LN-DYF på vei mot Oslo

LN-RRZ på vei til Trondheim

Og til slutt en Sea King tatt dagen før fra balkongen min
Her er det nok rom for forbedring både når det gjelder for- og etterarbeid så om noen har tips å komme med sier jeg ja takk til det!