• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gratulerer og skål, Bizflyer!

Re: Gratulerer og skål, Bizflyer!

Må slenge meg på med en skål, om enn bare med cola. (Dispenser:drunk:) Det har ikke vært mulig med noe kraftigere enn det, men da kan jeg vel bruke deg som alibi senere:cool:

Takker så meget, alle sammen!

Godt å høre at det er mange skålevillige der ute! Som jeg har sagt: Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker!:drunk:

Her på de filippinske øer har dagen vært feiret gevaldig med 3 forskjellige partyer til min ære! Det begynte på formiddagen hvor jeg fikk bløtkake i fjeset samt mange myke pakker. På kvelden ble det kake igjen. Denne gangen formet som 2 kvinnelige fordeler (skal prøve å legge ut bilde senere!) Måtte spise nipplene direkte!! Deretter ble det dragshow av det meget humoristiske slaget! Holdt på å le meg i hjel!

Tror ikke jeg har opplevd så mye oppmerksomhet på en bursdag siden jeg var 5!

Får vel legge til at det har vært temmelig mye drikkevarer i løpet av dagen! De aller fleste holdt dog Reidarklasse standart! (Måtte betale for de fleste ;))

Tid for å stupe i køya! I morgen går turen til stranda!!

BF:cool2

Last edited:

Grattis fra Chicago! Haaper det ble mye billig Chardonnay og Jaeger paa deg i dag ;-)

Jeg må også få lov til å gratulere så mye!

Det ble en rolig tur hjem (med mye vanndrikking!!!!!!) etter øl, jeger, akevitt, vodka og fårikål vi fikk i oss på øylandet.

Fortsatt god ferie!

Back