Gratulerer Norwegian!

SK917

ScanFlyer Blue
Søndag 1. september kl. 14.15 2002 tok den første Boeing 737 i Norwegian Air Shuttles nye lavpriseventyr av fra Gardermoen!

Det er vel greit å gratulerer.....:)

Attachments

• norw.jpg
    norw.jpg
    156.4 KB · Views: 17
Man må være imponert over det Norwegian har fått til. Jeg tror det er få som hadde trodd at man ville se et slikt rutenett etter fem år fra lille Norge. De har turt satse og har hittil fått lønn for strevet. Jeg håper de ikke gaper for høyt, men jeg har tro på dette selskapet.

Vi i Northport gratulerer Norwegian med 5 år i luften :SWE :nor
Da er det 5 år siden jeg stod på siden av rullebanen på Flesland og så den første Norwegianmaskinen landet på rute fra Gardermoen.

Lykke til videre!!!

Da er det 5 år siden jeg stod på siden av rullebanen på Flesland å så den første Norwegianmaskinen landet på rute fra Gardermoen.

Ble det ikke flybytte og delay på nettopp den flighten :question:

Det er bare å ta av seg hatten og gratulere! Fantastisk godt jobbet!
Stå på videre.

Jeg husker jeg var ute og fløy med dem denne dagen. OSL-TRD.

Første og siste gang jeg fikk gratis servering hos Norwegian. Mener det var en Bocca-sjokolde de delte ut til alle passasjerene.

Dette er en stor dag for :D

At Norwegian har klart seg så bra i 5 år er utrolig syns jeg :)

Håper at de vil klare seg bra i fremtiden også..!

Gratulerer :nor :nor

Gratulerer til Norwegian, det de har fått til på fem år er rett og slett imponerende. Satt selv ombord i første flygning OSL-TOS, men det var vel kanskje dagen etter, altså 2.sept, noen som husker?

Gratulerer med dagen... Med så mange flinke folk er det vel ingen overraskelse at de har fått det til... Håper festen i går var vellykket...:nor :nor :nor

Originally posted by Thomas

Da er det 5 år siden jeg stod på siden av rullebanen på Flesland å så den første Norwegianmaskinen landet på rute fra Gardermoen.

Ble det ikke flybytte og delay på nettopp den flighten :question:

Gatebytte på Gardermoen. Det var LN-KKF som fløy første flight (til Bergen), og 20 minutter senere tok LN-BRU (i Thor Heyerdahl-farger) av mot Trondheim. Kabinpersonalet delte ut kransekake og en pin der det stod "Første dag" og noe. Jeg har selv to sånne da jeg var med på den første flighten og en annen flight senere på dagen. 1. september 2002 ble sett på som en prøvedag - med masse gratis flyturer - og så begynte alvoret 2. september 2002.

Jeg tror ikke det var noen spesiell feiring overfor passasjerene i dag. Ikke noe jeg la merke til da jeg var på jobb i alle fall. Men det var faktisk en del passasjerer som gratulerte med dagen i dag, og det var jo hyggelig.

Da er det fireaarsjubileum for min tur med dem til utenlandet - OSL-ARN-OSL 1. september 2003 - og jeg oensker lykke til fra Berlin som er fullt med reklame for Norwegian paa undergrunnsstasjonene. Ingen tvil, Kjos'er bryter gjennom lydmuren - selv om puppene fra en yndig "norsk" hjelper til :old

Det er faktisk mye flere Tyskere en Nordmenn på flyene til Tyskland. Tydelig at Norwegian gjør noe rett der nede :smile2

Originally posted by MountainDew

Det er faktisk mye flere Tyskere en Nordmenn på flyene til Tyskland. Tydelig at Norwegian gjør noe rett der nede :smile2

Norwegen, Norge eller Norway er jo en særdeles sterk merkevare i Tyskland uavhengi av flyselskap eller fjorder, fosser og fjeld. Er det et sted uten for Norge hvor brandet "norwegian" skulle treffe markedet så måtte det jo være i Tyskland!

Ja Tyskerne er jo bare helt ville etter alt som har med Norge å gjøre, spesiellt naturen og elgen - tror jeg de ALDRI blir lei..

(Husker fra tiden i Color, da de "rensket" butikken for alt som hadde med troll og elg å gjøre - kunne ikke noe annet enn å le...) :colgate:

:nor Slenger meg på gratulasjonene - og benytter anledingen til å takke for svært billige billetter bl.a. til Split, fra Venezia og t/r Gdansk ! Måtte flere spennende reisemål dukke opp...

Det italienske klesmerket Napapijri bruker også det norske flagget - så kanskje ikke Norwegian får bruke det? ! :o Skulle tatt seg ut...

Back