Gratulerer med dagen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
G'morgen, ja ..

Her i SC har dagen tradisjonsmessig startet grå. og det kommer sikkert noen byger ettterhvert. Heldigvis er det langt mellom barnetogene her.

Det skal jobbes og det skal installeres nye kjøkkenbenker .. og etterhvert blir det å stille (med vafler) på en lokal 17. mai sammenkomst. Kan bli interessant. Navnelisten inneholdt dårlig med Olsen'er, Svendsen'er eller Johansen'er for å si det sånn ...

Men det er jo fredag, så da tolereres det meste. Unntatt lutefisk

eceb61746be4f21e139d4c705ab5cae1.jpg

.

Last edited:
Hadde vært knall om du oppdaterte i morgen på gode life hacks, vi skal dit på søndag. Hvilken restaurant skal du spise på?

Jeg skal både i kveld og i morgen, så gode tips kan jeg gjerne komme med.

Vi hadde lunsj på Italienskan. Hyggelig uteservering og digg lunsjmeny. Ingen Champagne, men de hadde Aperol spritz med tilstrekkelig Aperol-innhold til at den holdt en dyp orange farge, så da var jeg fornøyd :D

Jeg skal både i kveld og i morgen, så gode tips kan jeg gjerne komme med.

Vi hadde lunsj på Italienskan. Hyggelig uteservering og digg lunsjmeny. Ingen Champagne, men de hadde Aperol spritz med tilstrekkelig Aperol-innhold til at den holdt en dyp orange farge, så da var jeg fornøyd :D

Amen - mørk orange må den være:-)

G'morgen, ja ..

Her i SC har dagen tradisjonsmessig startet grå. og det kommer sikkert noen byger ettterhvert. Heldigvis er det langt mellom barnetogene her.

eceb61746be4f21e139d4c705ab5cae1.jpg

.

Så stilig sted dere har kjøpt! Gratulerer :) :)

Gratulerer med dagen og god 17. mai fra Østfold.

Gratulerer med dagen fra Sandnes. Fine dagen uten de store sprellene for oss med ei på 3 måneder. Kun en tur hos svigers på grillings. Skal vel tidsnok bli travlere 17. mai for flyprats utplasserte i Sandnes. Ligger nok an til en rolig pinse uten de store planene. Spørs om ikke huset trenger en runde med støvsuger'n i morgen. Ha en fin en!

Ja, da var 17. mai-party overstått, og det var som jeg mistenkte mest annen- og tredjegenerasjons ispedd et par falmede trophywives, hvor den ene knapt kunne snakke norsk lenger. Men hyggelige folk, og god mat. Og selvfølgelig akk-akk …. Stiller nok neste år også.

Men nå blir det go’stol, ildvann i glasset og krigsserie på padda. God helg!

Back