Gratulerer med dagen til Martin (Martin)!

Gratulerer med dagen !!

Og Martin, du glemte en ting... Passaten - så hvis du godsakker litt med Speedbird så kan det meste være klart innen du kommer hjem. Bare unngå at Someone hjelper deg med budgivning på blokka....Tydelig at det er noe dårlig karma ute å går der;)

S

Må det være Passat og Golden retriever da?? For jeg har allerede en Peugeot stasjonsvogn, med plass til famiiens engelske setter baki..

Overfør 250,000,- til min konto i løpet av 24timer, så står Passaten i ditt navn og venter på OSL når du kommer hjem! ;)

250000??? *kremt* eh, neeeeei..

Edit: Siden jeg har bursdag, og du mener at jeg trenger den Passaten, så kan jeg jo ønske meg den Passaten *hinthint*

Last edited:
Om du har 250.000 på kontoen din i morgen formiddag, bør du rekke å fylle en tank md diesel for litt av de pengene før jeg lander 22:15 i morgen??

Gratulerer med dagen Martin

Du får kose deg på første klasse da. Husk masse bilder :)

Hvis du ikke har råd til Passaten til Martin så her jeg en Skoda Felicia stasjonsvogn du kan få kjøpe hvis du har lyst, bare å slenge inn 35000 på kontoen min idag så skal jeg t.o.m kjøre den bort til du kommer tilbake. Full tank inkludert :lol

Den er jo t.o.m bedre enn VW :72: *løpe i dekning* :D

Hesiann Martin og Martin!

Beste gratulasjoner til dere begge fra Texas...
3dflags_usatx01-0002a.gif

Dag

Back