LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Dec 2009 #1 Hvem andre chartrer en 757-300 til seg selv og sine nærmeste venner. jeg kan godt tenke meg fruen ble litt svett da hun så regningen i postkassen, ja. Eat your heart out, Charter-Svein! Gratulerer med dagen, Tommy777! :drink
Hvem andre chartrer en 757-300 til seg selv og sine nærmeste venner. jeg kan godt tenke meg fruen ble litt svett da hun så regningen i postkassen, ja. Eat your heart out, Charter-Svein! Gratulerer med dagen, Tommy777! :drink
EB ScanFlyer Inventory Medlem 11 Dec 2009 #3 Gratulerer med dag Tommy! regner med at den feires med schmekkfulle glass med champers...
BSSW Browncoat 11 Dec 2009 #4 Gratulerer med dagen Tommy. Og så i den beste måneden av de alle Og til Charter-Tommy :devot: :devot: :devot:
Gratulerer med dagen Tommy. Og så i den beste måneden av de alle Og til Charter-Tommy :devot: :devot: :devot:
E Egenes ScanFlyer Gold 11 Dec 2009 #14 Grattis Charter-Tommy, når kommer du med CD? "Kongen av Toulouse"? "Speedy Condor"?
S. Holberg ScanFlyer Gold 11 Dec 2009 #19 Heyhey! Gratulerer Tommy! :nor :nor Regner med at det blir en passende feiring