EB ScanFlyer Inventory Medlem 5 Apr 2007 #2 Gratulerer med dagen...snill har du i allefall vært om været i hovedstaden skal være et sannhetsvitne!!!!
Gratulerer med dagen...snill har du i allefall vært om været i hovedstaden skal være et sannhetsvitne!!!!
T Thomas ScanFlyer Rusty 5 Apr 2007 #4 Takker folkens, formen er på vei i riktig retning - i kveld må jeg klare å dra meg med familie og venner til Jessheim for en bedre middag!
Takker folkens, formen er på vei i riktig retning - i kveld må jeg klare å dra meg med familie og venner til Jessheim for en bedre middag!
Dag Johnsen ScanFlyer Gold 5 Apr 2007 #7 Heisann Thomas! Beste gratulasjoner fra Texas...:USA :nor Dag
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 5 Apr 2007 #8 Raske gratulasjoner fra Bergen før jeg løper på jobb:nor :cheers:
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 5 Apr 2007 #9 Gratulasjoner fra ferieresidensen her på Sørvestlandet også.
Savipix ScanFlyer Rusty 5 Apr 2007 #12 Grattis fra Gøteborg. Sikker på at Señor Fladby hilser fra Jessheim :nor :nor