Gratulerer med dagen Norge! 17 mai!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Sola! Straks ned til frokost før nasjonaldagen blir feiret med en flytur hjemover. :) God feiring alle sammen!

Gratulerer med dagen fra Asker. Her sov hele huset til over 07....kan ikke huske når det skjedde sist. Men flagget er oppe og etterpå blir det 17.mai lunsj hos opphavet. Ha en fin dag

God morgen fra Sandnes og gratulerer med dagen! :nor
Flagget er hengt opp og det skal antageligvis spises noe is. Ellers blir det brunsj hos svigers om et par timer. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra ute i havet.

Frokosten var litt utenom det vanlige.
Flagget heist kl 08
Skrevet i handover at nattskiftet må huske flagget kl 21.

Så nå er det bare å vente på Hot-Dog og Krone-Is

Gratulerer med dagen til alle andre

FQTV

Kjempe grattis med nasjonaldagen og god morgen fra Stavanger. Her nytes kaffe og Oreokjeks fremfor TV’n som spiller av SQ i Biz.
Noe senere blir det å mekke til min del av 17-mai lunsjen som finner sted ved 2-tiden.
Men først kaffe og Oreokjeks [emoji2][emoji2]

a453cad14c28f50f05a21e3e3e1e1d02.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer med dagen fra Warszawa. Det blir et glass for Norge ikveld da uteserveringene har åpnet igjen ettersom smittenivået tillater dette. Hurra [emoji1189]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hipp hipp fra Kolsås! Her går det i barsel-bunad (aka joggebukse og pysj), er ikke så mye man går glipp av. I morgen er det jobb igjen for undertegnede, så da venter en ny hverdag

Grattis til Norge fra EU, også i barselsbunad. Forsøkte meg på litt stemning med NRK P3's 17. Maisending, men en utrolig klein radiovert som kom med dårlige spøker gjorde meg ukomfortabel - og i det han fyrte av DDE's "Rompa mi", for å følge opp med et utrolig kleint intervju med en "champagnefrokost" fra noen ungdommer hvor han spurte om de kunne synge "rompa mi"... Das war's dann. Dett var dett. Ble en true crime-podcast i stedet.

Her regner det og er sånn 11 grad, noe som setter en stopper for mine planer om å potte om noen blomster. Blir vel noe så spennende som å vaske gulv i stedet. Men først, kaffe... :nor

Hau hau …. Gratulerer med dagen. Her skal det feires med plantegift og søppeltømming. Ugresset har begynt å få overtaket, så det må kraftig irettesettes for at jeg ikke skal miste kontrollen. At jeg har fått skikkelig vondt i ryggen, bidrar bare til moroa…

Velvel .. det er bare å bite det i seg. Pølser og is kan man få,en annen dag.

Gratulerer med dagen alle sammen.
Dagen feires med middag på en restaurant sammen med kone og barn. Ut over det, så ligger jeg på sofaen og slapper av idag.

Attachments

• IMG_20210517_130633.jpg
    IMG_20210517_130633.jpg
    108.8 KB · Views: 220
Gratulerer med dagen fra Lillestrøm. Her har vi hatt frokost med bobler og eggerøre. Om et par timer blir det å dra til svigers #2 for pølser og rødvin.

Eneste strek i regningen er at det er 50% sjanse for at en 40 fots container treffer meg i hodet i morgen kl 9. I den er det rundt 10.000 kg med stæsj jeg må sortere.

Men nå først - FEIRE. Så klatrer vi fjellet i morgen. :)

God ettermiddag fra Mjøndalen. Det ble 17. maitog i gata med ungene i dag. Ellers har det vært rolig. Nå blir det vel en dusj etter mitt ensomme treningstog gjennom Mjøndalen. Ble altså en løpetur i dag også, noen nye perser ble også satt i regnværet. Uansett, når dusj, så pølser!

Ønsker alle en flott dag!

Gratulerer med dagen! [emoji322][emoji322][emoji1189]

Back