Gratulerer med dagen 17 mai

G'morgen fra Alpharetta! Her skal flagget opp så snart det blir lyst.

Frisk start på dagen, men satser på at det går på skinner resten av dagen. Og da mener jeg ikke NSB-style. ;)

Kun 9 grader, og det skal holde seg under 20 grader i dag, til tross for at det skal bli solskinn og fint. Høyst uvanlig og elektrisitetsregningen min takker!

Gratulerer med dagen fra New York. Jeg håper været er bedre hjemme, her er det 13 grader, striregn og hagl :nor:USA

Last edited:
Gratulere med dagen fra nord også. Her har værgudene rotet bort go'værsbestillinga og sendt oss +1 og sludd (på grensen til rent snøvær).

Ellers så er hele byen preget av den tragiske dødsulykken som var her i natt og av den grunn er folketoget avlyst. (mere om dette finnes på VG, Dagbladet og Finnmarken sine nettutgaver).

Gratulerer med dagen fra hovedstaden :nor

Her er det fri flyt av drikke med bobler i :cheers:

Ha en fin feiring og nasjonaldag!

5730311360_2c9771b015.jpg

Var ute en liten tur :p Jeg bor forresten rett nedenfor den oransje blokka midt i bildet.

SOMMERFERIE!

Kl 1100 gikk man ut av eksamensrommet og jeg ser ut til og ha overlevd alt IB har slengt på meg. Fikk vært med i russetog og kvittet meg med en haug av kort og det er omtrent det russefeiringen har bestått av.
Snart dukker det opp et par kamerater for litt grill og øl.

God dag videre! :nor:

Gratulerer med dagen alle sammen fra Anchorage, Alaska og Hipp Hipp Hurra for 17. mai

Last edited:
God kveld og hurra :nor

Fikk med meg et par tog i dag, og heldig vis ble det ikke "buss for tog" denne gangen :D Nå skal det slappes litt av i sofakroken før puta skal besøkes.

Back